تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

معاون اقتصادی استاندار:

گندم های بی کیفیت نباید وارد ایلام شود

گندم های بی کیفیت نباید وارد ایلام شود
ایلام - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از دستگاه های اجرایی خواست برای نظارت بر بازار، نانوایی ها، سیلوها و کارخانجات افراد پاکدست انتخاب و اجازه ندهند گندم های بی کیفیت وارد استان شود.

 

شهریار عباسی روز چهارشنبه در نشست کارگروه آرد و نان استان اظهار داشت: بسیاری از تخلفات در مبدا توزیع کالا و خدمات صورت می گیرد و به دلیل نادیده گرفتن آن توسط ناظران فنی و بازرسان برای مردم ایجاد مشکل می کند.

وی افزود: افراد پاکدست و دقیق، خدا ترس بوده و اجازه نمی دهند تخلف و خللی در امور ایجاد شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: گندم ورودی به سیلوها باید نظارت بیشتری شود زیرا با وجود کیفیت بالای گندم ایلام، برخی ها گندم های بی کیفیت وارد استان می کنند.

عباسی تاکید کرد: برخی رویه ها باید تغییر پیدا کند تا بتوان در بازار به خوبی نظارت بر کالا و خدمات را احساس کرد.

وی اضافه کرد: رویه هایی که تاکنون اشکال داشته باید اصلاح شود و باید اینقدر تغییر کند تا به پخت نان مطلوبی برسیم که کیفیت آن مورد تایید مردم باشد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: با توجه به نیاز نانوایی ها به آموزش و مهارت باید اتحادیه با فنی و حرفه‌ای مسایل آموزش نانوایی ها را پیگیری و اجرایی کنند.

در این نشست مسائل و مشکلات بهداشتی نانوایی ها، وضعیت بهداشت کارخانجات آرد، سیلوهای ذخیره گندم و همچنین وضعیت استاندارد سازی دستگاه های پخت نان مورد بررسی قرار گرفت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.