تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۸

کشف جسد مجهول الهویه در چرداول ایلام

کشف جسد مجهول الهویه در چرداول ایلام
ایلام - فرمانده انتظامی چرداول از کشف  جسد مجهول  الهویه در اطراف یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.  

 

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سرهنگ مظفر مهدیخانی شامگاه چهارشنبه اظهار داشت: در پی اعلام  اهالی منطقه با  مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر پیدایش  جسدی در زیر یک دهنه پل در اطراف یکی از روستاهای شهرستان چرداول، بلافاصله مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی مشخص شد جسد مردی حدودا  ۳۵ساله که لباس ورزشی برتن داشته، در زیر پل رها شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تصریح کرد: پس از حضور مقام قضایی پرونده در این رابطه پرونده تشکیل و جسد  متوفی برای اقدامات بعدی تحویل پزشکی قانونی شد.

سرهنگ مهدیخانی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی هویت جسد، قاتل و یا قاتلان به صورت ویژه و شبانه روزی در دستورکار انتظامی شهرستان قرار دارد، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا می‌کنیم اخبار واقعی را از مراجع رسمی پیگیری و به شایعات دراین باره توجه نکنند.

دستگیری ۱۲ نفر از اراذل اوباش در اجرای طرح محله محور ایلام

سرهنگ قدرت حیدری زاد با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله با اراذل و اوباش در شهرستان ایلام، اظهار داشت: طرح امنیت محله محور با رویکرد تامین آسایش و آرامش عمومی در محله‌های جرم خیز و حاشیه شهر ایلام با هماهنگی مرجع قضایی در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: این طرح با مشارکت ماموران رده‌های اجرایی و با تشکیل تیم‌های تخصصی و انجام کار اطلاعاتی اجرا شد که در پایان ۱۲ نفر از متهمان و اراذل و اوباش تحت تعقیب قضایی شناسایی و دستگیر شدند.

سرپرست انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد: دستگیری ۱۲ نفر از متهمان تحت تعقیب و عامل تیراندازی و ۲ سارق سابقه‌دار، کشف هشت فقره انواع سرقت، ۲ خودرو مسروقه و توقیف ۱۴ دستگاه خودرو هنجارشکن از دستاوردهای پلیس در اجرای این طرح بود.

وی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده  جرائمی از قبیل شرارت، ایجاد مزاحمت، استفاده از سلاح سرد، نگهداری و توزیع مواد مخدر و شرکت در نزاع‌های فردی و جمعی را در پرونده کیفری خود داشته‌اند که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در آبدانان

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان از شناسایی عامل کلاهبرداری اینترنتی ۵۰۰ میلیون ریالی از شهروند این شهرستان در قالب خرید اینترنتی تلفن همراه خبر داد.

سرهنگ مختار باویر اظهار داشت: در پی مراجعه یکی از شهروندان آبدانانی به پلیس فتا  مبنی بر اینکه به منظور سفارش اینترنتی تلفن همراه مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال را پرداخت کرده و کالایی را دریافت نکرده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان آبدانان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات فنی و تخصصی مشخص شد  که فرد کلاهبردار  با سوءاستفاده از  حساب اشخاص ثالث و جابجا کردن وجه در حساب‌های مختلف بانکی  اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی آبدانان ادامه داد: طی  تلاش‌های کارشناسان پلیس فتا  و دستورات قاطع دادستانی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال به حساب مالباخته عودت داده شده و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ باویر به شهروندان توصیه کرد که در خریدهای اینترنتی موارد امنیتی را رعایت کرده و  در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طریق فوریت های سایبری به شماره های ۰۹۶۳۸۰ و  ۰۸۴۳۳۶۲۴۳۱۶ یا سایت پلیس فتا به آدرس: www.cyberpolice.ir در بخش ارتباطات مردمی‌ گزارش کنند.

توقیف ۱۶ دستگاه متخلف در ایوان

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان هم گفت: ۱۶ دستگاه خودرو سواری در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان توقیف شدند.

سرهنگ امیر بازیار اظهار داشت : در اجرای ماده ۲ و ۳ قانون آیین نامه راهنمایی و رانندگی و در راستای پیشگیری از جرائم و تخلفات، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای  برخورد با افراد هنجارشکن و وسائط نقلیه متخلف و بدون پلاک در سطح شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا ۱۶  دستگاه خودرو سواری به دلیل رانندگی فاقد پلاک، فاقد گواهینامه، آلودگی صوتی، شکایت قضایی،  استفاده از شیشه دودی و … توسط ماموران راهنمایی و رانندگی  شهرستان توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

سرهنگ بازیار با بیان اینکه این طرح دائمی بوده و با جدیت دنبال خواهد شد، تصریح کرد: تردد وسائط نقلیه فاقد پلاک به بهانه‌های مختلف از جمله تصادفی بودن، نو بودن، مفقودیت و یا سرقت پلاک و پلاک مخدوش و خودروهایی که با آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت کرده و یا خودروهایی که از شیشه دودی استفاده کنند، به نحوی که داخل کابین دیده نشود، ممنوع بوده و مشمول این طرح خواهند شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.