تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

برنامه زمانبندی ایجاد اشتغال در ایلام تدوین می شود

برنامه زمانبندی ایجاد اشتغال در ایلام تدوین می شود
ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: برنامه زمانبندی ایجاد اشتغال در حوزه تسهیلات ، آموزش و سایر بخش ها در این استان تدوین می شود.

 

نورالدین الیاسی روز چهارشنبه در آیین معارفه و تکریم مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام اظهار داشت: حدود ۵۰ درصد جمعیت کشور جامعه هدف وزارتخانه تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شمار می آید و این مهم وظیفه مدیران این وزارتخانه را انجام امور محوله دوچندان می کند.

وی افزود: برنامه داریم برای پیشبرد اهداف این اداره کل با بهره گیری از اسناد بالادستی و سیاست های دولت سیزدهم و همچنین توجه به ظرفیت موجود بخش خدمات را فعال و رونق اشتغال را در استان ایجاد کنیم.

الیاسی، منشور گفتمان انقلاب را محور تمامی برنامه های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان عنوان کرد و گفت: اخلاق با حفظ اقتدار سازمانی و استفاده از ظرفیت های موجود برای توسعه و پیشرفت استان و پیشبرد برنامه ها در اولویت خواهد بود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام تاکید کرد: شورای هماهنگی مدیران تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای ظرفیت بسیار بالایی است و تلاش داریم با هماهنگی و انسجام بیشتر از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده کنیم.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام نیز در این نشست گفت: رسیدگی به امورات کارفرمایان و کارگران و شنیدن صدای مردم و کار میدانی مهم ترین برنامه و سرلوحه کاری دوران تصدی بنده بر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام بود.

شکراله شیرخانی اظهار داشت: همواره در دوران تصدی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تلاش کردم هماهنگی بسیار خوبی واحد های تابعه اداره کل تعاون باشد.

وی افزود: با تلاش همکاران رتبه اول شورای هماهنگی ادارات تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در کشور کسب کردیم که مهم نشان از کار جهادی همکاران و کارکنان این مجموعه وزین بود.

شیرخانی ادامه داد: ایلام از نظر اشتغال در پنج سال گذشته استان رتبه ۳۱ کشور را داشت اما در حال حاضر استان هفتم کشور از نظر اشتغال است.

مدیرکل سابق تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام بیان داشت: اگه توفیقی در این مجموعه بوده حاصل زحمات همکاران و تعامل سازنده و بسیار خوب در دستگاه های اجرایی با مجموعه استانداری بود.

وی تصریح کرد: در دوران تصدی مدیریت اداره کل تعاون استان همواره درصدد رفع مشکلات کارگران بودم و تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به امورات مردم همواره اولویت کاری بنده بود.

به گزارش ایرنا، در پایان این آیین از زحمات و تلاش های شکراله شیرخانی تجلیل و نورالدین الیاسی بعنوان مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام منصوب شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.