تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۱

معاون استاندار ایلام:

حل مشکلات اقتصادی نیازمند رویکرد فرابخشی مدیران است

حل مشکلات اقتصادی نیازمند رویکرد فرابخشی مدیران است
ایلام - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: حل مسائل و مشکلات اقتصادی نیازمند رویکرد فرابخشی مدیران دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف است.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان ایلام، شهریار عباسی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل استاندارد ایلام اظهار داشت: تنها با تکیه به نگاه سازمانی نمی توان مشکلات را از پیش رو برداشت، بلکه باید برای از پیش رو برداشتن موانع همه تلاش کنیم.

وی تاکید کرد: در شرایط سخت اقتصادی که دولت با آن مواجه است، برای حل مشکلات باید شاهد هم افزایی و همکاری هرچه بیشتر دستگاه های اجرایی با یکدیگر باشیم.

معاون استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش های مدیریت و مجموعه استاندارد در راستای بهبود کیفیت کالا و خدمات استان، با بیان اینکه بخش های اقتصادی و صنعتی کشور مانند زنجیر به یکدیگر متصل هستند، تاکید کرد: ایجاد مشکل و وقفه در کار هر کدام از بخش ها، فعالیت های مربوط به سایر حوزه ها را نیز با اخلال روبرو می کند، لذا از اداره کل استاندارد استان به عنوان یکی از دستگاه های نظارتی مهم و کلیدی، انتظار می رود همانند گذشته در این مهم یاری گر واحدهای تولیدی و خدماتی در بستری امن برای بهبود و ارتقاء کیفیت کالا و خدمات باشد.

عباسی خواستار تبیین نقش استاندارد در سلامت کالاهای مصرفی شد و گفت: در این راستا نیازمند فرهنگ سازی و مشارکت مردم هستیم که این مهم با کمک صدا و سیما و رسانه های مختلف امکان پذیر است.

مدیرکل استاندارد ایلام نیز در این نشست ضمن تشریح وظایف و مأموریت های سازمان ملی استاندارد و گزارشی از عملکرد استاندارد ایلام از ابتدای سال تاکنون، افزود: اداره کل استاندارد ایلام اقدامات موثری برای واگذاری امور تصدی‌گری به بخش خصوصی و تقویت این بخش در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم خواهد داشت و امیدواریم با تعامل و همراهی همه بخش‌ها و مسوولان امر شاهد پیشرفت اهداف استاندارد در استان باشیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.