تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

ارائه صورتحساب مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی ایلام حضوری نیست

ارائه صورتحساب مراکز طرف قرارداد تأمین اجتماعی ایلام حضوری نیست
/

 

ایلام – مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: ارائه صورتحساب مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی ایلام حضوری نیست و ارائه درخواست مطالبات ماهیانه از سوی داروخانه‌ها و موسسات پاراکلینیک طرف قراردادی که صرفا نسبت به ارائه دارو و خدمات نسخ الکترونیکی توسط پزشک اقدام می شود، می باشد.

دکتر علیرضا رمضانی روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: با توجه به گسترش نسخه‌نویسی و نسخه‌پیچی الکترونیک در سطح کشور، از ابتدای بهمن سال ۱۴۰۰، داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک طرف قراردادی که نسخه‌پیچی الکترونیکی را صرفا با پذیرش نسخ الکترونیکی تجویز شده از سوی پزشک معالج انجام می‌دهند، نیازی به مراجعه به مدیریت‌ درمان استان و ارائه درخواست مطالبات ماهیانه ندارند.

وی افزود: هر چند از تاریخ یکم دی ماه ۱۴۰۰، بسیاری از داروخانه‌ها و مؤسسات پاراکلینیک نسخه پیچی را صرفا از طریق مکانیزه انجام داده و حتی نسخ کاغذی را پس از ثبت در سیستم و اخذ تایید ارائه کرده‌اند، عدم نیاز به ارائه درخواست مطالبات ماهیانه مخصوص مراکزی است که نسخه پیچی را صرفا بر اساس نسخه نویسی الکترونیکی انجام می‌دهند.

دکتر رمضانی ادامه داد: این اقدام جهت رفاه حال مردم و مسوولان فنی این مراکز و کاهش مراجعات آنها به مدیریت‌های درمان استان انجام شده است./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.