تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

معاون دانشگاه علوم پزشکی:

مبتلایان کرونا در ایلام ۵۰ درصد کاهش یافتند

مبتلایان کرونا در ایلام ۵۰ درصد کاهش یافتند
ایلام - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: تعداد مبتلایان به کرونا در این استان طی هفته قبل در مقایسه هفته ماقبل آن ۵۰ کاهش یافته است.

 

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در نشست ستاد کرونا استان اظهار داشت: ۲۲ تا ۲۸ بهمن ماه در مجموع سه هزار و ۱۰۶ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند که این آمار هفته قبل یعنی از ۲۹ بهمن تاپنجم۵ اسفند به یک هزار و ۵۶۷ نفر کاهش یافته است.

وی افزود: طی هفته گذشته چهار هزار و ۱۴۰ تست کرونا در این استان به ثبت رسید که این آمار در مقایسه با هفته ماقبل آن ۳۶ درصد کاهش یافته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام با قدردانی از استاندار ایلام و اعضای ستاد کرونا استان تاکید کرد: طی ۲ هفته اخیر که مدارس غیر حضوری و آموزش مجازی شده است از میزان مراجعه به مراکز منتخب کاسته شده و ابتلا به کرونا در کودکان و همچنین معلمان بسیار کمتر شده است.

صادقی فر تصریح کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۱ هزار نفر مبتلا به کرونا در این استان بستری شده اند که از این تعداد یک هزار و ۲۰۳ نفر جان باختند.

وییادآور شد: طی هفته اخیر ۲۶۷ مبتلا به کرونا در این استان بستری شدند که این آمار در مقایسه با هفته ماقبل آن ۲۲ درصد کاهش یافته است.

دکتر صادقی فر بیان داشت: خدمات درب منزل و واکسیناسیون سراسری محلات همچنان برای پوشش کامل واکسن کرونا در دستور کار قرار دارد و طرح شهید سلیمانی ( محله محور ) نیز در حال انجام است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: شهرداری های شهرستان در خصوص تبلیغات محیطی مقابله با کرونا اهتمام جدی داشته باشند و تا پایان اسفند ماه بنر مربوط به تبلیغات محیطی و هشداری کرونا نصب شود.

به گزارش ایرنا، هم اکنون شهرستان های چرداول، ایوان، سیروان، بدره، آبدانان و دره شهر قرمز و شهرستان های ایلام، چوار، هلیلان، ملکشاهی، دهلران و مهران نیز نارنجی هستند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.