تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴

مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده و دلسوزانه رسانه ها باشند

مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده و دلسوزانه رسانه ها باشند
ایلام - مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام ، رسانه ها را مهم ترین پل ارتباطی بین مردم و مسوولان عنوان کرد و گفت: مدیران روابط عمومی پذیرای نقد سازنده و دلسوزانه رسانه ها باشند.

 

محمد صحرایی روز دوشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) مرکز ایلام، اظهار داشت: روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای مسوولان و همچنین گوش شنوای مردم است و باید آنچه را که مربوط به این حوزه است به شیوه درست به مجموعه های بالاتر اطلاع رسانی کند تا خواست و مطالبات مردمی از چالش خارج و به سمت بهتر شدن پیش رود.

وی افزود: دولت و نظام در این مقطع نیاز دارد فعالیت و عملکرد خود را در سطح کلان و محلی به اطلاع مردم برساند و در دوره ای که مشکلات اقتصادی زیاد است، هر قدر بتوانیم در حوزه اطلاع رسانی نقش خود را بخوبی ایفا و واقعیت ها را به مردم انعکاس دهیم، بطور قطع مردم نیز همراهی و حمایت بیشتری از دولت و نظام دارند.

صحرایی بر لزوم ارتباط تنگاتنگ بین رسانه ها و روابط عمومی تمامی دستگاه های اجرایی استان تاکید کرد و گفت: تمامی مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید آستانه صبر و تحمل بالایی داشته و هر نوع انتقادی را پذیرا و هیچگاه دچار رنجش از رسانه ها نشوند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام تاکید کرد: مدیران روابط عمومی همواره باید پذیرای نقد سازنده رسانه ها باشند و با بهره گیری از نقد و نظر آنان نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کند.

وی بیان داشت: هم اکنون تعامل خوبی بین رسانه های استان و مجموعه روابط عمومی استانداری وجود دارد و اعتقاد داریم برای پیشبرد اهداف باید با رسانه ها تعاملی هم جانبه و دو سویه داشته باشیم.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام یادآور شد: دامنه فعالیت در حوزه روابط عمومی ها بسیار زیاد است که مهم ترین آنها ارتباط منطقی و تعاملی هوشمند و هدفمند با مجموعه اصحاب رسانه است.

صحرایی تصریح کرد: مجموعه روابط عمومی بدلیل ماهیت فعالیت آن، همواره نیازمند تحول و پویایی است و ایستایی در آن موجب روزمَرگی و سپس روزمرگی می شود پس باید مدیران این مجموعه در ادارات مختلف به دنبال تحول و پویایی باشند که فضای مجازی و رسانه مهم ترین محور برای پویا شدن آنان است.

ایرنا بعنوان رسانه رسمی دولت بازوی اصلی نظام در انعکاس اخبار است

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام گفت: ایرنا بعنوان رسانه رسمی دولت بازوی اصلی نظام در انعکاس اخبار است و این مجموعه وزین همواره نقش خود را در این راستا بخوبی ایفا کرده است.

صحرایی ادامه داد: در مدت انتصاب بنده بعنوان مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با خبرنگاران مجموعه ایرنا فعالیت داشتم و سیر تحولی در این مجموعه را مشاهده و لمس کردم.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین گفت: امروزه نقش رسانه ها و مطبوعات در جهاد تبیین  بسیار حساس، تعیین کننده و اثر گذار است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.