تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار ایلام؛

عید مبعث از اعیاد وحدت آفرین برای مسلمانان جهان است

عید مبعث از اعیاد وحدت آفرین برای مسلمانان جهان است
.

 

ایلام –  نماینده ولی فقیه در استان و استاندار ایلام با صدور پیام مشترکی ضمن تبریک مبعث رسول اکرم (ص)، این عید را فرصتی ارزنده برای ایجاد وفاق و همدلی بین جامعه مسلمانان دانستند و تاکید کردند: عید مبعث از ایام و اعیاد بزرگ و وحدت آفرین برای مسلمانان در سرتاسر جهان است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام در متن پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار و حسن بهرام نیا آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ …
[آیه ۲۹ سوره مبارکه فتح]

به راستی که مبعث پیامبر نور و رحمت و مهربانی، شخصیت بی‌نظیر و تاریخ ساز عالم بشریت، سرچشمە صدق و وفا ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم زدایندە غبار از دلها و بارش باران بر بیابان خشک و لم یزرع دنیای ماست.

آری بعثت فخر کائنات، آخرین فرستاده خدا و پیغمبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد(ص)، در حقیقت روز برکت و رهایی انسان از ظلمت، سرگردانی، جهل و لحظه ظهور آزادی انسان است.

به یقین عید مبعث از ایام و اعیاد بزرگ و وحدت آفرین برای مسلمانان در سرتاسر جهان است که ویژگی های مشترک مذاهب مختلف اسلامی از جمله اعتقاد به خدای یگانه، حضرت رسول اکرم (ص) و کتاب آسمانی قرآن در آن نمایانگر است.

مسلمانان با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت می‌کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره خواهند برد.

فرا رسیدن عید سعید مبعث بهار معنویت و روز روشن شدن مشعل هدایت به دست برگزیده‌ترین مخلوق خدا را به پیروان و محبان آن حضرت در سرتاسر جهان به‌ویژه ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شریف و محب اهل بیت علیهم السلام استان ایلام تبریک و تهنیت عرض می‌ کنیم.

در پایان امیدواریم همه ما درسایه عنایات باریتعالی و در صراط نورانی نبوی از زمره پیروان راستین اسلام ناب محمدی (ص) قرار گیریم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.