تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶

گزارشی از یک جشن   ✍️ عبدالصاحب ناصری ـ ایلام

گزارشی از یک جشن   ✍️ عبدالصاحب ناصری ـ ایلام
/

 

چهارشنبه، هیجدهمین روز از اسفند ۱۴۰۰ و در میان اعیاد و موالید پرنور و سرور شعبان، در حالی که ریه‌های جامعه خسته و آزرده از بلای نامیمون کرونا بود، مجتمع آموزشی و پرورشی روستایی و عشایری امام علی(ع) به یمن برگزاری جشن شایستگی بندگی (تکلیف) ۴۱ دختر پایهٔ سوم ابتدایی و ۲۱ پسر پایهٔ هشتم متوسطهٔ اول که از واحدهای آموزشی روستایی و عشایری تحت پوشش در حیاط مجتمع واقع در روستای چشمه‌کبود گرد هم آمده بودند، لبریز از نور معنویت و معطر به عطر حضور خداوند متعال بود.

در این آیین شکرگزاری توفیق بندگی که با حضور معاون پرورشی مدیرکل، مدیر و معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان و همکاران شاغل در واحدهای آموزشی همراه بود، بیشترین زمان به دانش‌آموزان اختصاص یافت، آنها شعر خواندند، از لذت توفیق بندگی پروردگار گفتند و عهد عبودیت بستند، سوگند بندگی خداوند یاد کردند و معلمان و مسئولان آموزش و پرورش را در کلاس شایستگی‌های خود بر صندلی استماع نشاندند!

چشم آسمان هم بر این محفلِ موقرٍ باصفای بی‌ریا اشک شادمانی ریخت.

بچه‌ها همه جور بزرگی کردند و ادبِ بزرگان گزاردند.

امروز مجتمع امام علی (ع) به هدایت پروردگار و به همت تیم همدلش یکی از زیباترین و پربارترین مأموریت‌های خود را به انجام رساند و روزی لبریز از خاطرات شیربن را برای دانش‌آموزان و همکاران تدارک دید.

خداوند را بر این توفیق در خدمتگزاری دانش‌آموزان ارجمند روستایی و عشایری، خاضعانه شاکریم و دوام این توفیقات را از درگاهش تمنا می‌کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.