تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

استاندار: پنج هزار میلیارد ریال به اعتبارات سفر رییس جمهوری به ایلام افزوده شد

استاندار: پنج هزار میلیارد ریال به اعتبارات سفر رییس جمهوری به ایلام افزوده شد
ایلام -  استاندار ایلام گفت: با رایزنی های انجام شده و با همراهی مجمع نمایندگان ایلام در مجلس شورای اسلامی با موافقت آیت الله رئیسی پنج هزار میلیارد ریال به اعتبارات سفر رییس جمهوری به این استان افزوده شد.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی استان اظهار داشت: طی نشستی که با اتفاق نمایندگان ایلام در مجلس با رییس جمهوری انجام شد، این درخواست مطرح و مورد موافقت ایشان قرار گرفت و مقرر شد، به همان میزان طرح و پروژه تعریف شود.

وی مهم ترین ملاک ارزیابی مدیران را جذب اعتبارات استانی عنوان کرد و افزود: هر مدیری که نمی تواند در این راستا اقدام کند، اعتبارات را به سایر دستگاه های واگذار کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: مبلغ زیادی از اعتبارات استانی در قالب اوراق استان تاکنون جذب نشده که تا تیرماه سال آتی مدیران فرصت دارند در این راستا اقدام کنند.

بهرام نیا یادآور شد: ۱۱۰ میلیارد ریال نیز در قالب اوراق مالی تاکنون جذب نشده که باید مدیران برای آن پروژه تعریف کنند که در سال آتی نباید اعتباری در خزانه باشه و اداره کل از آن به بهره نگیرید.

استاندار ایلام گفت: هنر مدیر این است که با کمترین اعتبارات موجود بیشترین تلاش را برای تکمیل طرح های نیمه کاره بکار گیرد.

بهرام نیا ادامه داد: مدیران باید تمامی تلاش خود را برای جذب اعتبارات استانی و ملی بکار گیرند و اعتبارات را در زمان تعیین شده جذب کنند.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن ایام نیمه شعبان و گرامیداشت روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: این سربازان خالصانه، خاضعانه و هوشمندانه در راستای تامین امنیت کشور از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

استاندار ایلام گفت: تلاش شبانه روزی همه این سربازان گمنام برای اقتدار و امنیت کشور ستودنی است.

بهرام نیا بیان داشت: سربازان گمنام یک موهبت الهی برای مردم کشور هستند که آرامش، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون جانفشانی این عزیزان است.

وی اضافه کرد: با وجود اینکه تعدادی از کشورهای همسایه ایران همواره ناامن هستند اما به برکت وجود جوانان شجاع این مرز و بوم کشور ایران امن ترین کشور منطقه است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.