تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۶

در پیام نوروزی حجت‌اله صیدی عنوان شد

طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک صادرات ایران برای حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین

طرح‌های تسهیلاتی جدید بانک صادرات ایران برای حمایت از تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین
نگاه اقتصاد -

 

حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران در پیامی، حلول سال ۱۴۰۱ را که طلیعه آن با ولادت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف مقارن بود و در ادامه به بهار قرآن می‌پیوندد، تبریک گفت و با توجه به نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب از تسهیلات جدید این بانک برای حمایت از تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین خبر داد.

متن کامل پیام تبریک نوروزی مدیرعامل بانک صادرات ایران به این شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

هر نفس نو می‌شود دنیا و ما

بی‌خبر از نوشدن اندر بقا

زمین به بهار ایمان می‌آورد و جهان به شور و شگفتی و شادمانی. بهار اتفاقی است که در دل می‌افتد؛ در جان و در رفتار و در زندگی. بهار، بالاترین شادباشی است که خداوند به آدمیان می‌گوید تا دل‌ها را بشکفد و سال نو با عید درون آغاز شود.
از این رو بهار طبیعت با همه شکوه و عظمت بی مانند خود، تنها جلوه‌ای از کرامت لایزال و حکمت بی‌مثال قادر متعال است تا بندگان را به رشد و شکوفایی و یاری و همراهی یکدیگر ترغیب کند؛‌ بهاری که افزون بر ظاهر دلربا و جانفزای خود، باطنی پرمعنا و رازگشا نیز دارد و آن دعوت به رستاخیز فطرت همراه با نو شدن طبیعت، سیر و صیرورت از ملک تا ملکوت و اعتلای روحی تحسین بر انگیز آدمی تا ساحت بلند فضایل انسانی و ارزش‌های الهی است.

بر آستان حال و سال نویی چنین، خداوند متعال را شاکریم که در سال ۱۴۰۰ با تلاش‌های خالصانه همکاران تلاشگر، بازنشستگان و پیشکسو‌تان گرانقدر، مشتریان ارزشمند و سهام‌داران ارجمند بانک صادرات ایران در چارچوب سند تحول دولت و برنامه‌ی راهبردی وزارت امور اقتصادی و دارایی، ایام موفقیت‌آمیزی را پشت سر گذاشتیم.

در سالی که گذشت با عزم ملی و مدیریت جهادی و با همت والای دولت مردمی و ارکان مدیریتی، اجرایی و کارشناسی آن شاهد بهبود وضعیت بانک صادرات ایران از حیث اصلاح ساختار مالی، پایداری سود عملیاتی، بهبود ترکیب منابع، کاهش ریسک اعتباری، افزایش عملیات در شعب خارج از کشور، افزایش نقدشوندگی سهام و ارتقای رتبه بانک در بین شرکت های بزرگ بودیم.

همچنین با توکل به خداوند بزرگ و به پشتوانه شما همکاران، مشتریان و سهامداران گرامی و‌ مردم عزیز می‌کوشیم تا در سال ۱۴۰۱ که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامیده شده است، با توان و شتابی افزون‌تر، به تأمین مالی و رشد کیفی تولید دانش‌بنیان اهتمام ورزیم و برای افزایش سهم این حوزه راهبردی از تولید ناخالص ملّی، همچنین پرداخت تسهیلات به صنایع اشتغال‌آفرین کشور گام‌های اساسی برداریم. برای نیل به این مقصود، عرضه‌ی محصولات، خدمات و طرح‌های اعتباری اشتغال‌زا و افتتاح شعبه‌هایی نوین با کارکردی متناسب با روند تولیدات دانش‌بنیان در قرن جدید را هدفگذاری کرده و بر آنیم تا در این مسیر از تمامی ظرفیت‌های اعتباری، تسهیلاتی و فناورانه بهره حداکثری بجوییم.

در پایان فرصت را مغتنم شمرده، ضمن قدردانی از همدلی و‌ همراهی ارزشمندتان آغازسال ۱۴۰۱ را به شما گرامیان و خانواده‌های ارجمندتان تبریک گفته و امیدوارم سال جدید که طلیعه آن با بهار جان‌ها، ولادت صاحب عصر و زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف مقارن بود و در ادامه به بهار قرآن می‌پیوندد، نویدبخش شکفتن و بر کشیدن همه ما درپناه مهر و رحمت میزبان این ضیافت و در سایهسار عنایت مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف باشد. ان‌شاءالله

حجت‌اله صیدی
مدیرعامل بانک صادرات ایران»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.