تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۱۲

۲۵ هزار نفر از اماکن تفریحی ، تاریخی و گردشگری دهلران بازدید کردند

۲۵ هزار نفر از اماکن تفریحی ، تاریخی و گردشگری دهلران بازدید کردند
ایلام -معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران گفت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون ۲۵ هزار نفر از اماکن تفریحی ، تاریخی و گردشگری این شهرستان بازدید کرده اند.

 

لطیف صادقی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: شهرستان دهلران دارای جاذبه های گردشگری ، تفریحی و تاریخی فراوانی است که هرساله مورد بازدید گردشگران و مسافران نوروزی قرار می گیرند.

وی چشمه های آبگرم، غار خفاش، چشمه های قیر، تپه علی کش و قلعه شیاخ را از مهمترین جاذبه های شهرستان ذکر کرد و افزود: دهلران دارای اماکن متبرکه زیادی نیز می باشد که مورد استقبال مسافران نوروزی هستند.

فرماندار ویژه دهلران یادآور شد: پنج واحد بوم گردی نیز در شهرستان در بخش های مرکزی، موسیان و زرین آباد فعال و در این ایام میزبان گردشگران و مسافران نوروزی هستند و خدمات لازم را ارئه می دهند.

صادقی از برپایی غرفه های صنایع دستی و ارائه سوغات محلی در اماکن تفریحی شهرستان خبر داد و گفت: معرفی صنایع دستی شهرستان و سوغات محلی از دیگر اقدامات در این ایام می باشد که موجب درآمد زایی نیز می شود.

وی از مسافران و گردشگران نوروزی دعوت کرد تا به شهرستان سفر و از جاذبه های تفریحی ، تاریخی ، گردشگری و دفاع مقدس دهلران بازدید کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.