تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

دیدار نوروزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام
نگاه اقتصاد

 

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به همراه معاونین و جمعی از کارکنان شرکت  امروز چهارشنبه ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۱ جهت، تبریک سال نو در محل دفتر حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام حضور یافتند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، در ابتدای این نشست، مدیرعامل شرکت آبفا استان ضمن عرض تبریک عید باستانی نوروز و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، گزارشی از برنامه های راهبردی شرکت آب و فاضلاب استان در سال جاری ارائه نمود.

 

پرویز ناصری با بیان اینکه امسال با خشک سالی شدید مواجهه هستیم بیان داشت: امسال با کاهش نزولات جوی، ورودی آب سد ها استان ایلام کاهش یافته و از طرفی متاسفانه مصرف آب در استان ایلام و شهر ایلام از متوسط جهانی و کشور بسیار بالاتر است و این امر نگرانی های را برای تامین آب ایجاد کرده است و می طلبد با برنامه ریزی مناسب شرایط را مدیریت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر تنها راهی که برای مقابله با کم آب داریم مدیریت مصرف آب توسط مردم و شهروندان عزیز است و در این راه همفکری و همکاری همه دستگاه لازم و ضروری است.

 

مدیر عامل شرکت در ‌پایان سخنان خود ضمن درخواست از نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام برای تبلیغ و فرهنگ‌سازی مناسب در مدیریت مصرف آب از‌ طریق تریبون‌های نماز جمعه گفت: امامان جمعه با توجه به سطح تأثیرگذاری شان در میان مردم  می توانند  شرکت آب و فاضلاب را در زمینه صرفه جویی و مدیریت مصرف یاری نمایند.

 

در ادامه این دیدار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن تبریک انتصاب، مدیر عامل آبفای استان و تبریک سال نو و با ابراز رضایت از عملکرد مجموعه شرکت آب و فاضلاب در امر خدمت رسانی به مردم شریف استان اظهار داشت: صرفه جویی در مصرف آب باید مد نظر همگان باشد و باید حساسیت و سختی کار تامین آب را از هر طریق ممکن برای مردم اطلاع رسانی نمود.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تبار در ادامه به بیان نکاتی در رابطه مدیریت مصرف آب پرداختند.

 

وی  شناسایی و حذف مصارف غیرمجاز را نیز یکی از راهکارهای مدیریت منابع آبی خواند و گفت: شرکت آب و فاضلاب می بایست با یک برنامه عملیاتی جامع، نسبت به شناسایی و حذف این مصارف اقدام نماید.

 

موضوع بعدی که نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان بر آن تاکید داشتند،  اصلاح شبکه های فرسوده آب بود و در این زمینه شرکت آب و فاضلاب باید با ارائه راهکارهایی مناسب، نسبت به اصلاح شبکه های فرسوده و کاهش هدر رفت آب اقدام نماید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.