تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل ایلام ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفت

شکستگی خط انتقال آب چشمه گل گل ایلام ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفت
نگاه اقتصاد

 

مدیر امور آبفای شهرستان ایلام گفت:با تلاش مستمر اکیپ حوادث و اتفاقات شهرستان ایلام و همکاری و مشارکت اکیپ تعمیرات سد ، پوسیدگی خط انتقال ۶۰۰ میلیمتری آب چشمه گل گل شهر ایلام ترمیم و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، مهندس فتح اله محمدی بیان داشت:   با توجه به شکستگی خط لوله انتقال آب گل گل ، اکیپ تخصصی واحد تعمیر و نگهداری تاسیسات به فوریت وارد عمل شدند و اقدام به تعمیر و بازسازی خط لوله مذکور نمودند.

 

وی اظهار داشت: با وجود صعب العبور بودن منطقه، شرکت آب و فاضلاب توانست ماشین آلات سنگین خود را به منطقه اعزام و در کمتر از ۴ ساعت نسبت به ترمیم آن اقدام نماید.

مدیر ابفای شهرستان ایلام یادآور شد: خط انتقال آب گل گل قدمتی بیش از ۳۵ سال  دارد که به دلیل فرسودگی هر از گاهی دچار مشکل می شود: لذا این شرکت طی دو سال گذشته جابجایی بخشی از خط انتقال آب گل گل را در منطقه بانبرز بطول ۵ کیلومتر و در سال جاری نیز ۲/۷ کیلومتر دیگر را در در برنامه عملیاتی خود جهت اصلاح قرار داده است و  ‌امیداورم بزودی شاهد تکمیل و راه اندازی خط لوله انتقال جدید باشیم. که با اجرای این طرح‌ها شاهد پایداری بیشتر و کاهش حوادث و اتفاقات باشیم.

 

لازم بذکر است پرویز ناصری مدیر عامل ، رضا رضایی مشاور و معاونین مالی و پشتیبانی و بهره‌برداری و توسعه آب شرکت، نیز با حضور در محل شکستگی از نزدیک شاهد تلاش پرسنل خدوم آب و فاضلاب بودند و از تلاش و کوشش نیروهای شرکت جهت رفع این شکستگی تشکر و قدردانی کرد.

 

شایان ذکر است بیش از ۴۰ درصد آب شهر ایلام از چشمه های آب گل گل تامین می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.