تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز ایلام با ۱۴۵ نفر ارباب رجوع

دیدار چهره به چهره مدیرعامل شرکت گاز ایلام با ۱۴۵ نفر ارباب رجوع
نگاه اقتصاد

 

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از دیدار چهره به چهره خود با ۱۴۵ نفر ارباب رجوع در سال گذشته خبر داد و گفت: در راستای ارتباط نزدیک و موثر مردم با مسئولان و شناسایی درخواست‌ها و انتظارات مردمی، در سال گذشته هر هفته یکبار برنامه دیدار مردمی داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی افزود: علاوه بر دیدار‌های چهره به چهره، مطابق برنامه زمانبندی ابلاغی طی چندین نوبت با حضور در دفتر بازرسی استانداری، پاسخگوی تماس‌های سامانه سامد مرتبط با حوزه گازرسانی و خدمات مشترکین و متقاضیان نیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار چهره به چهره مردم و مسئولان علاوه بر اطلاع یابی از دیدگاه مردم، زمینه حفظ ارزش‌های نظام خدمت‌رسانی را فراهم می‌آورد، اظهار داشت: در این دیدارها، جوابگویی به مراجعین از طریق پاسخ اقدام مثبت، مشاوره و راهنمایی، بایگانی و در دست اقدام به مراجعه کنندگان خدمات رسانی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه تکریم و پاسخگویی مراجعین در شرکت گاز استان ایلام در سرلوحه اقدامات همکاران قرار دارد، افزود: درب این مجموعه بر روی کلیه مراجعه کنندگان باز است و به مشکلات آنان بصورت آنی رسیدگی می‌شود.

شمس‌اللهی با اشاره به اینکه شرکت گاز استان در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بررسی و حل مشکلات و درخواست‌‌های آنان، علاوه بر برگزاری برنامه‌های منظم هفتگی ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره، از طریق سامانه غیرحضوری جامع ارتباط با مشتریان ‌(crm) و نیز میز خدمت در کلیه ادارات گاز در ستاد و شهرستان‌ها، پاسخگویی مستقیم روسای ادارات گاز شهرستان‌ها به مراجعین، میز خدمت الکترونیکی و تلفن گویای ۱۵۹۴ به مشترکین و مراجعین ارائه خدمت می کند.
وی با بیان اینکه برگزاری این دیدار‌ها برای رسیدگی به مشکلات مردم با رویکرد حل مسئله توجه ویژه‌ای شده است، تصریح کرد: در طول سال گذشته، هر هفته یکبار برنامه دیدار چهره به چهره با مراجعه کنندگان برگزار شده است.

شمس اللهی با بیان اینکه شرکت گاز استان به منظور رفع مشکلات مردم، از طریق ۵ درگاه غیر‌حضوری در جهت خدمت‌رسانی با مراجعین و مشترکین ارتباط برقرار کرده است، خاطرنشان کرد: همکاران این شرکت با سعه صدر، تکریم و حسن اخلاق، پاسخگوی ارباب رجوع هستند و مشکلات آنان را در کمترین زمان ممکن برطرف می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.