تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

مدیرکل کمیته امداد ایلام: ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان با مشارکت سپاه احداث می شود

مدیرکل کمیته امداد ایلام: ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان با مشارکت سپاه احداث می شود
ایلام - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: ۵۰ واحد مسکونی نیازمندان زیر پوشش این نهاد بر اساس تفاهم نامه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا شهریورماه امسال تکمیل و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 

رضا طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: احداث این تعداد واحد مسکونی بر اساس تفاهم نامه منعقد شده با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اسفندماه پارسال آغاز و توسط قرارگاه های سازندگی در هر شهرستان در حال انجام است.

وی ادامه داد: تمامی این واحدهای مسکونی در مناطق روستایی استان احداث و تحویل مددجویان خواهد شد.

وی همچنین به مشارکت سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام در اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و یادآور شد: با امکاناتی که سپاه در زمینه تهیه و پخت غذا در طول هفته اکرام ایتام و اطعام نیازمندان غذای گرم و سبدهای معیشتی بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام بیان کرد: کمیته امداد و سپاه در زمینه خدمت به مددجویان و نیازمندان برنامه های مشترک قابل توجهی دارند که از جمله این خدمات ساخت مسکن، تامین جهیزیه، توزیع سبدهای معیشتی، سرپرستی از ایتام و مشارکت در رفع نیازهای آنان است.

طاهری با اشاره به آمار بالای مددجویان زیر پوشش گفت: با وجود برنامه های پیش بینی شده برای اطعام نیازمندان زیر پوشش ولی همچنان برای خدمات دهی مطلوبتر به جامعه هدف نیازمند مشارکت و همراهی افراد خیر و نیکوکار هستیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.