تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۶

نشست اعضای شورای اسلامی شهر پهله زرین آباد با سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام

نشست اعضای شورای اسلامی شهر پهله زرین آباد با سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام
نگاه اقتصاد - در ابتدای این جلسه محمد عبدی از اعضای شورای اسلامی شهر پهله؛ انتصاب ایشان را تبریک عرض نموده و از زحمات پیشین دکتر الیاس فتاحی تقدیر و تشکر نمود.

 

عبدی افزود: شورای اسلامی شهر پهله در دوره ششم و از ابتدا کار را با انسجام و همدلی وحفظ آرامش و تصمیم‌گیری در چهارچوب قانون شروع کرده است ونتیجه آن را میتوان امروز در مدیریت شهری با روند پیشرفت های عمرانی،خدماتی و اجتماعی در سطح شهر دید هرچند که نگرانی هایی در حوزه اقتصادی داریم که آنهم نیازمند همراهی مدیریت استانی می‌باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر جناب آقای میرزائی پور از ایشان نیز دعوت نمودند که در دفتر شورای شهر حضور یابند استقرار ادارات و نهادها دربخش‌های تازه ارتقا یافته، ،خسارات وارده به کشاورزان و دامداران ناشی از خشکسالی آسیبهای اجتماعی و مهاجرت مردم به شهرهای بزرگ عدم استقرار برخی از مسئولین بخش های میمه و زرین آباد کم عرض بودن جاده دهلران وحوادث مرگبار آن نمونه ای از مشکلات مطرح شده بودند که در این جلسه مطرح شد.

سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری با اشاره به پنج نفره بودن شورا گفت: شورای اسلامی شهر پهله باید شش نفره باشد و شهردار را هم باید جزئی از اعضای شورا بدانید و آن زمان است که میتوان گفت شورای اسلامی شهر پهله موفق است.

معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استانداری ایلام با اشاره به شرایط اقتصادی کشور افزود: اکنون در شرایط جنگی هستیم و این جنگ معشیت و سفره مردم را نشانه گرفته است تا با نارضایتی‌ها مردم را نا امید و در مقابل نظام قرار دهند.

وی اضافه نمود: در شرایط جنگی باید آرایش جنگی گرفت و مهم ترین اصل در این جنگ افزایش رضایت‌مندی و تزریق امید به جامعه است.ما هم باید در کنار مردم باشیم نه در مقابل مردم و پیگیر رفع مشکلات مردم باشیم بخصوص اقشار آسب پذیر جامعه و شکی نیست که از این شرایط هم با مدیریت،اتحاد و همدلی عبور خواهیم کرد.

ایشان بیان کردند: باپیگیری می‌شود کارهای بزرگی انجام داد و با اطلاع رسانی،جامعه متوجه شوند که صادقانه دراین شرایط پای کار هستیم مطمئنا مردم هم در کنار ما خواهند بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.