تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۸

شمس اللهی: ۹۸۵ هزار نفر‌ساعت‌ کار بدون‌حادثه در شرکت گاز استان ایلام ثبت شد

شمس اللهی: ۹۸۵ هزار نفر‌ساعت‌ کار بدون‌حادثه در شرکت گاز استان ایلام ثبت شد
.

 

نگاه اقتصاد – مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام با اشاره به اینکه در طول سال ۱۴۰۰ بیش از ۹۸۵ هزار نفر‌ساعت کار بدون‌حادثه در این شرکت انجام شده است، گفت: با انجام کارهای پیشگیرانه و رعایت قوانین HSE، خوشبختانه تاکنون حوادث ناتوان کننده‌ای برای کارکنان این شرکت رخ نداده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ عباس شمس‌اللهی افزود: برگزاری کلاس‌های آموزشی HSE، ارزیابی ریسک فعالیت‌ها و اقدامات کنترلی، بازدید و ممیزی، خرید و تحویل تجهیزات حفاظت فردی، اجرای ماده ۲۸ در قرارداد‌های صنعت نفت، تنها بخشی از اقدامات برای جلوگیری از کاهش حوادث کارکنان بوده است.

وی ادامه داد: پروژه‌های انجام شده از جمله تجهیز صد در صدی ساختمانهای تحت مالکیت این شرکت به سیستم های اعلان حریق، انجام پروژه تحلیل وضعیت ایمنی موجود و شناسایی نقاط قابل بهبود، بروز‌رسانی سیستم‌های مدیریتی و غیره بخشی دیگر از اقدامات بارز در راستای پیشگیری از حوادث کارکنان و تاُسیسات بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان از افزایش تعداد پروانه‌های کار صادر شده در طول سال ۱۴۰۰ خبر داد و اظهار داشت: در طول سال گذشته یکهزارو ۱۴۲ مورد مجوز صدور کار (پرمیت) صادر شده است.

شمس‌اللهی تصریح کرد: در اجرای ضوابط، راهنما‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی وزارت نفت و شرکت ملّی گاز ایران برای مجوزهای کار بازنگری شده، آموزش و تهیه نسخ جدید انجام شده و نیز تهیه نرم‌افزار و دستگاههای گاز‌سنج در طول سال‌جاری در دستور کار قرار دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.