تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳

استاندار ایلام: اعتبارات لازم برای تکمیل فضاهای اقامه نماز در ادارات اختصاص می‌یابد

استاندار ایلام: اعتبارات لازم برای تکمیل فضاهای اقامه نماز در ادارات اختصاص می‌یابد
ایلام - استاندار ایلام با بیان اینکه تمامی ادارات باید بهترین مکان را برای اقامه نماز در نظر بگیرند، گفت: دولت نیز در حد امکان اعتبارات لازم را برای تکمیل فضاهایی در ادارات برای اقامه نماز اختصاص می‌دهد.

 

حسن بهرام‌نیا روز چهارشنبه در نشست ستاد اقامه نماز استان اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های ارزیابی مدیران، ایجاد مکان‌های مناسب برای اقامه نماز است که این مهم جزو مصوبات قبل بود وهم اکنون نیز مورد تاکید است.

وی تاکید کرد: فرمانداران تمامی شهرستان‌ها، شورای اقامه نماز را با حضور دبیر شورا برگزار و تصمیمات لازم را در این راستا اتخاذ کنند.

استاندار ایلام اهتمام مدیران به اقامه نماز را مهم ترین ویژگی و شاخصه حکومت اسلامی عنوان کرد و گفت: در کشور ما این فریضه الهی بخوبی در حال انجام است.

بهرام‌نیا یادآور شد: تاثیر مثبت اجتماعی نماز بسیار قابل توجه است که مسوولان باید در این راستا اهتمام داشته باشند.

وی افزود: بسیاری از آسیب ها و بزهکاری های اجتماعی، نشات گرفته از بی توجهی به نماز است که این مهم اهمیت موضوع اقامه نماز را دوچندان می کند.

استاندار ایلام ادامه داد: همگان بر تشویق کودکان و نوجوانان به فریضه نماز در جامعه موظف هستند که این وظیفه در آموزش و وردش به دلیل جامعه مخاطب بالا از سایر دستگاه ها بیشتر است.

وی با اشاره به اهمیت نماز در قرآن کریم گفت: در قرآن کریم ۸۲ بار در مورد نماز اشاره شده است و این مهم اهمیت نماز را نشان می‌دهد.

استاندار ایلام ادامه داد: نماز حضور خدا را دل انسان ها را زنده می‌کند و نظافت، نظم و انضباط را به خود همراه دارد و مایه روشنی قلب ها است.

وی با تاکید بر تجهیز مساجد بین راهی در استان و اقامه نماز در تمامی شهرستان گفت: تابلو حد ترخص علاوه بر شهر ایلام باید در سایر شهرستان ها نیز نصب شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.