تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

مدیرکل پست ایلام: سه میلیون مرسوله پستی سال گذشته در استان جابجا شد

مدیرکل پست ایلام: سه میلیون مرسوله پستی سال گذشته در استان جابجا شد
ایلام -مدیرکل پست ایلام گفت: سال گذشته افزون بر سه میلیون فقره مرسوله ‌پستی ثبتی و عادی صادره و وارده در قالب انواع خدمات پستی متنوع از طریق پست این استان جابجا شده است.

 

هدایت فیلی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: سال گذشته ۲ میلیون و ۱۴ هزار و ۱۹۶ فقره مرسوله پستی وارد پست ایلام و در اقصی نقاط استان تحویل گیرنده ها شده است.

وی افزود: همچنین پارسال مردم استان یک میلیون و ۲ هزار و ۸۵ فقره انواع مرسوله پستی از ایلام به نقاط کشور ارسال کرده‌اند.

مدیرکل پست استان ایلام یادآور شد: بیش از سه میلیون فقره مرسوله پستی شامل انواع خدمات پستی متنوع اعم از فیزیکی، الکترونیکی، پاکت، بسته و امانات در مجموع به هم استانی ها و سایر هموطنان در اقصی نقاط کشور ارسال شده است.

فیلی با اشاره به نامگذاری شعار سال بیان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغالزایی، سرویسی که در شبکه پستی و به تبع آن اداره کل پست استان ایلام می تواند به عنوان یکی از شاخص های تحقق شعار سال باشد، تجارت الکترونیک است و فروش اینترنتی یکی از سرویس هایی است که با ابعاد مختلف فیزیکی، الکترونیکی و مالی در این زمینه ایفای نقش می کند.

به گزارش ایرنا، ۱۳ واحد پستی، ۱۰۴ دفتر ای سی تی روستایی و ۵۷ دفتر پیشخوان دولت و هفت دفتر نیابتی پستی مستقر در سایر سازمان ها در سطح استان ایلام فعال است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.