تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱

فرمانده سپاه ایلام:

امنیت پایدار در سایه انجام خدمات شفاف به مردم حاصل می شود

امنیت پایدار در سایه انجام خدمات شفاف به مردم حاصل می شود
ایلام -فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام گفت: امنیت پایدار تنها در سایه اجرای طرح های عمرانی، خدمات رسانی به مردم و پیگیری جدی مطالبات عمومی حاصل می شود.

 

سردار جمال شاکرمی شامگاه شنبه در دیدار ضیافت افطار با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: ایلام نیازمند فضایی توسعه محور با اجرای برنامه های شفاف و در راستای خدمات عمومی است.

 

وی افزود: شورای شهر ایلام باید با هم افزایی و همراهی با برنامه های شهری باعث کاهش موانع بر سر راه فعالیت های شهرداری باشد و از اعمال فشار بر شهردار جدید ایلام مبنی بر انتصاب مهره و گزینه های مد نظر خود به شدت پرهیز کنند.

شاکرمی یادآور شد: باید خواسته های مردم بر سلایق و منفعت های شورای شهر و شهرداری ارجحیت داشته و شورای شهر از حاشیه های خود کم و به خدمات رسانی بیشتر بیفزاید تا مجالی برای پرداختن به حواشی و موانع زمان سوز نباشد.

 

وی به شهردار ایلام توصیه کرد: در اجرای پروژه ها، واگذاری و پیمان سپاری ها مدیریت زمان و کاهش هزینه ها را مد نظر داشته باشد تا با کمترین اعتبارات بیشترین خدمات بهینه انجام گیرد.

 

وی تاکید کرد: سپاه نیز برای مشارکت در برنامه ها و طرح های شفاف شهرداری ایلام آمادگی همکاری و مشارکت دارد و شهرداری بهسازی مسیر آرامستان عمومی شهر و مزار شهدای گمنام، تجهیز و ساماندهی بوستان های داخل شهر را به عنوان مطالبه عمومی در دستور کار داشته باشد.

 

وی همچنین بر مشارکت اجتماعی شرکت های نفتی استان از جمله پتروشیمی و پالایشگاه گاز تاکید کرد و گفت: این شرکت ها باید سهم معین خود از مشارکت های اجتماعی را برای اجرای پروژه های عام المنفعه پرداخت کنند.

 

***

شهردار ایلام هم در این جلسه اظهار کرد: شهرداری برای اجرای پروژه های بزرگ خود نیازمند مشارکت قرارگاه خاتم است و استانداری برای ساماندهی و بهسازی ورودی و خروجی های شهر ایلام مبلغ ۶۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری ایلام اختصاص داده است.

 

بابک محمدی آوندی افزود: احداث پارکینگ طبقاتی، ساماندهی دست فروشان میوه و تره بار هسته مرکزی شهر با کمک سازمان جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی و سایر دست فروشان نقاط مختلف شهر، تکمیل طرح فرهنگ سرا و به سازی سیما و منظر شهری ایلام از جمله برنامه های دارای اولویت شهرداری است.

 

وی افزود: اجرای طرح محله محور برای ارائه خدمات متنوعی چون عمرانی، رفاهی و درمانی به مناطق حاشیه شهر ایلام با همکاری دستگاه های مرتبط، بهسازی مسیر دسترسی آرامستان عمومی شهر ایلام و ساماندهی بوستان های اصلی شهر از دیگر اهداف شهرداری است.

 

***

مسوول بسیج سازندگی استان ایلام نیز به مناسبت آغاز برنامه های هفنه بسیج سازندگی گفت: در طی سال های اخیر ۶ هزار فرصت شغلی خرد خانگی، پنج هزار طرح کوچک و بزرگ محرومیت زدایی در استان به همت گروه های جهادی انجام شده است.

 

سرهنگ علی ملک زاده ادامه داد: در مدت شیوع ویروس کرونا تاکنون ۳۵۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و جوامع هدف ایلام توزیع شده و در بحث کمبود آب و خشکسالی هم ۵۰۷ میلیارد تومان اعتبار برای آبرسانی به ۲۸ روستای دارای تنش آبی بالا اختصاص داده شده است.

 

وی با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ گروه جهادی با ۱۱ هزار جهادگر اقا و خانم در استان فعال هستند، گفت: ۹۶ هزار نفر روز توسط گروه های جهادی در استان به صورت محله محور یا جغرافیا محور خدمات صورت گرفته است.

 

به گزارش ایرنا، در پایان این نشست که در مجتمع لاله وابسته به سپاه استان ایلام و با حضور جمعی از اصحاب رسانه و تعدادی از مسوولان دستگاه های مختلف انجام گرفت، از پوسترهای هشتمین جشنواره ابوذر و منشور اخلاق رسانه رونمایی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.