تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

۴۰۴ راس احشام قاچاق در مرزهای دهلران کشف شد

۴۰۴ راس احشام قاچاق در مرزهای دهلران کشف شد
ایلام - فرمانده مرزبانی ایلام گفت: مرزبانان هنگ مرزی با رصد فعالیت های قاچاقچیان موفق به کشف و ضبط ۴۰۴ راس احشام( سبک) قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در مرز دهلران شدند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان ایلام، سرهنگ فرج رستمی اظهار کرد: در راستای تدابیر عملیاتی فرماندهی مرزبانی استان ایلام و در پی اخبار واصله از منابع و مخبرین مبنی بر قاچاق احشام توسط افرادی معلوم الحال مراتب بصورت ویژه در دستور کار مرزبانان هنگ مرزی دهلران قرار گرفت.

وی افزود: با دریافت خبر و برسی موضوع مامورین با هدایت عملیاتی فرمانده هنگ ضمن تشدید اقدامات کنترلی و انسداد مرز به منظور جلوگیری از خروج قاچاقچیان احشام، با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نقاط مورد ظن تردد قاچاقچیان اقدام به اجرای کمین هدفمند در چند نقطه نموده که سرانجام در نیمه های شب افراد سود جو در نقطه صفر مرزی و در حال خروج از مرز در دام مرزبانان گرفتار شدند.

فرمانده مرزبانی ایلام بیان کرد: با تلاش مرزبانان از این افراد ۴۰۴ راس احشام( سبک) قاچاق به ارزش تقریبی هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در نوار مرزی دهلران کشف و ضبط شد.

وی اضافه کرد: نظارت و کنترل مداوم نوار مرزی و حراست از کیان مقدس ایران اسلامی از مهمترین عوامل موفقیت مرزبانی بوده چرا که با برطرف کردن موانع ضمن فراهم کردن زمینه ایجاد و دست یابی به امنیت پایدار، دست قاچاقچیان و اخلاگران از دخالت در امنیت مرزها کوتاه شده است.

شهرستان گرمسیری و مرزی دهلران در مجاورت استان خوزستان و در ۲۲۰ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.