تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵

استاندار ایلام: ۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در مهران اختصاص یافت

استاندار ایلام: ۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در مهران اختصاص یافت
ایلام - استاندار ایلام از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد شهربازی در مهران خبر داد و گفت: ۳۰ میلیارد ریال نیز برای ایجاد المان نیز در سفر قبلی به این شهرستان اختصاص یافته بود.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در دیدار با اعضای شورای شهر مهران اظهار داشت: مهران به دلیل گذرگاه عاشقان اهل بیت (ع) بودن از جایگاه ویژه و خاصی در کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: به دلیل برگزاری سالانه کنگره بزرگ اربعین نیاز است زیرساخت های این شهرستان تجهیز شود که در این راستا باید تمامی تلاش خود را برای توسعه زیرساخت های این شهرستان بکار گیریم.

استاندار ایلام ادامه داد: چندین بار در طول چندین ماه گذشته به شهرستان مهران سفر و از زیرساخت های این شهرستان بازدید شده و در جریان مسایل و مشکلات مردم قرار گرفتیم.

بهرام نیا از اختصاص ۳۰ میلیارد ریال برای ایجاد المان در شهر مهران خبر داد و گفت: علاوه بر اختصاص اعتبارات لازم برای ساخت المان، امروز نیز به درخواست اعضای شورای شهر ۳۰ میلیارد ریال نیز برای ایجاد شهربازی در شهرستان مهران اختصاص یافت.

وی تاکید کرد: اعضای شورای شهر مهران باید از ظرفیت ملی نیز برای تجهیز زیرساخت های این شهرستان بهره گیرند که برای توجه ویژه به این شهرستان نیز در سفر قبلی ۱۹۱ میلیارد تومان نیز اختصاص یافت.

در پایان این دیدار اعضای شورای شهر مهران از توجه ویژه استاندار ایلام به زیرساخت های مهران قدردانی کردند./ ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.