تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ایلام متلاشی شد

۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ایلام متلاشی شد
ایلام - جانشین انتظامی ایلام از انهدام ۲ باند اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر با همکاری و مشارکت سربازان گمنام امام زمان و کشف سه کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی و سنتی در شهرستان آبدانان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ حسین نجفی روز جمعه اظهار داشت: در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی و در پی کسب اخبار واصله مبنی بر فعالیت چند نفر در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و اجابت مطالبه به حق شهروندان، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آبدانان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری و مشارکت سربازان گمنام امام زمان (عج) با اقدامات پلیسی موفق شدند سه نفر از عاملان اصلی فروش موادمخدر را در سه عملیات موفق، ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کنند.

جانشین انتظامی استان با بیان اینکه از متهمان مقدار سه کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر کشف شده، گفت: متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی گفت: امنیت و آرامش جامعه همواره خط قرمز پلیس و دستگاه اطلاعاتی بوده و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده فعالیت افراد در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهر، مراتب را سریعاً به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انبار احتکار لوازم ساختمانی در ایلام کشف شد

رییس پلیس امنیت اقتصادی ایلام از کشف انبار احتکار لوازم ساختمانی به ارزش سه میلیارد ریال در استان خبر داد.

سرهنگ مهدی کیانی اظهار داشت: در پی شایعات مکرر مبنی بر افزایش قیمت کالاهای اساسی و هدف در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار، کار آگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت .

وی گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای طرح سراسری مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با همکاری بازرسان صمت و با هماهنگی اداره کل تعزیرات حکومتی ایلام نسبت به شناسایی و بازرسی از یک انبار محل دپوی کالای احتکار اقدام و در نتیجه تعداد ۲۰۰ دستگاه لوازم ساختمانی احتکار شده کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام ادامه داد: ضمن تشکیل پرونده ، معرفی متهم به مرجع قضایی و پلمپ محل، ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر سه میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ کیانی ضمن تاکید بر عدم توجه مردم عزیز به شایعات ساخته شده در فضای مجازی اعلام داشت: عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضا برای برخورد با محتکران و اخلالگران نظم اقتصادی جدی تر از هر زمانی است.

وی از مردم خواست چنانچه با احتکار کالا و کسانیکه اقدام به فعالیت غیر قانونی اقتصادی می کنند مواجه شدند بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.