تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

ایران و روسیه ۳ سند همکاری امضا کردند

ایران و روسیه ۳ سند همکاری امضا کردند
تهران-ایران و روسیه پس از دیدار «جواد اوجی» وزیر نفت و «الکساندر نواک» معاون نخست وزیر روسیه سه سند همکاری امضا کردند.

 

به گزارش وزارت نفت، بیانیه مشترک در نتیجه ملاقات روسای کمیسیون مشترک همکاری‌های تجاری-اقتصادی ایران و روسیه (۲۵ مه ۲۰۲۲ تهران) بین «جواد اوجی»، وزیر نفت و «الکساندر نواک»، معاون نخست‌وزیر فدراسیون روسیه امضا شد.

همچنین تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و اتحادیه صنایع شیمیایی روسیه در خصوص تبادل دانش فنی و همکاری‌های دانش‌بنیان در حوزه تجهیزات صنایع پتروشیمی توسط «مرتضی شاه میرزایی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و «رودکوویچ» به نمایندگی از طرف ایوانف، رئیس اتحادیه صنایع شیمیایی روسیه امضا شد.

دوازدهمین پروتکل اجلاس گروه کاری همکاری‌های حمل‌ونقل جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه میان شهریار افندی زاده، معاون حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران و دیمتری زوریوف، معاون وزیر حمل‌ونقل فدراسیون روسیه امضا شد.

به گزارش ایرنا، جواد اوجی، وزیر نفت امروز (چهارشنبه، چهارم خردادماه) با الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه دیدار و بر تلاش جمهوری اسلامی و دولت مردمی سیزدهم برای توسعه روابط تجاری با کشور روسیه با همکاری بخش‌های دولتی و خصوصی دو کشور تأکید کرد.

الکساندر نواک، معاون نخست‌وزیر روسیه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه همکاری‌های ایران و روسیه همه‌جانبه است، گفت: این همکاری‌ها اخیراً از پویایی خاصی برخوردار شده است و ما باید توافق‌های مهمی را که در سطح رؤسای جمهوری ایران و روسیه حاصل شده است، اجرایی کنیم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.