تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹

یک هزار و ۱۰۰ نیازمند ایلامی فاقد مسکن هستند

یک هزار و ۱۰۰ نیازمند ایلامی فاقد مسکن هستند
ایلام - مدیر کل کمیته امداد ایلام گفت: یک هزار و ۱۰۰ نیازمند مددجوی این نهاد در استان فاقد مسکن هستند.

 

رضا طاهری روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل راه و شهرسازی ایلام افزود: بسیاری از این مددجویان ساکن شهر ایلام بوده و مهم ترین مانع برای خانه دار شدن این خانواده ها نبود زمین است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این خانواده ها همه مستأجر هستند در شرایط سخت اقتصادی امروز و گرانی مسکن پرداخت اجازه برای این خانواده ها هم به دشواری صورت می گیرد.

وی افزود: با برگزاری نشست های متعدد با استاندار و مدیرکل مسکن و شهرسازی خوشبختانه قدم های مهمی در راستای تأمین زمین برای ساخت مسکن این خانواده ها برداشته شده و امیدواریم در آینده با همکاری خوب مسکن و شهرسازی استان شاهد واگذاری زمین به کمیته امداد و همکاری در ساخت مسکن برای این خانواده ها باشیم.

مدیر کل مسکن و شهرسازی ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به طرح نهضت ملی مسکن از سوی دولت برای خانه دار شدن اقشار ضعیف جامعه در استان ایلام مشکل تامین زمین از موانع اصلی طرح نهضت ملی مسکن است.

عبداله بهادری با عنوان اینکه به مشکلات مسکن و زمین مددجویان کمیته امداد بعنوان ضعیف ترین قشر جامعه واقف هستیم، افزود: در تلاش هستیم بتوانیم با همکاری دستگاه های دیگر مشکلات این خانواده ها را در راستای خانه دار شدن آنها برطرف کنیم.

وی به طرح نهضت ملی ساخت مسکن از سوی دولت اشاره کرد و گفت: در استان ایلام مانع مهم در راستای این طرح کمبود زمین بوده که امیدواریم بتوانیم این مشکل را برطرف نماییم.

در این نشست در خصوص راهکارهای تهیه زمین برای ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد شهر ایلام و شهرستانهای تابعه رایزنی شد.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.