تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴

رزمایش مقابله با برق های غیرمجاز در ایلام اجرا شد

رزمایش مقابله با برق های غیرمجاز در ایلام اجرا شد
ایلام - معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق ایلام گفت: رزمایش سراسری تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع و مقابله با برق های غیرمجاز و رمزارزها با حضور ۵۱ گروه عملیاتی در این استان برگزار شد.

 

به گزارش شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام، مجتبی صیدی روز چهارشنبه اظهار داشت: این رزمایش از صبح امروز در کلیه امورهای ۱۵ گانه استان ایلام همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

وی افزود: این دومین رزمایش سال جاری و بیست و دومین مانور جهادی مدیریت بحران و نهمین اقدام فراگیر برق در استان ایلام با رویکرد گذر از پیک مصرف برق تابستان است.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق ایلام یادآور شد: به دلیل کمبود بارش‌های آسمانی و وقوع خشکسالی در استان و به تبع آن حضور گرد و غبار برخواسته از کشور همسایه بر فضای استان، به منظور ایجاد آمادگی برای عبور از پیک تابستان، رزمایش تعمیرات و بهینه‌سازی شبکه توزیع برق در سطح استان صورت می‌گیرد.

صیدی، مدیریت مصرف برق و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته برق در تابستان امسال، افزایش رضایتمندی مشترکین، ارتقای آمادگی اکیپ‌های عملیاتی، رفع کانون‌های خطر و ایمن سازی پایه‌های روشنایی معابر را از جمله اهداف این مانور ذکر کرد و گفت: در این راستا ۲۱۸ نیروی اجرایی و نظارتی در قالب ۵۱ اکیپ در مانور حضور دارند.

وی با بیان اینکه، امورهای ۱۵ گانه در این مانور از ۷۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین بهره‌مند هستند، بیان کرد: از اهداف دیگر این مانور، مقابله با برق‌های غیرمجاز و رمز ارزها است.

تعداد کل مشترکان برق استان ایلام ۵۸۰ هزار نفری ایلام بیش از ۲۳۰ هزار مشترک است که بیشتر آنها خانگی است و حدود ۳۰ درصد مشترکان برق در محدوده شهرستان ایلام قرار دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.