تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

‍ جلسه کار گروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای ایلام برگزار شد

‍ جلسه کار گروه ساماندهی گلزار مطهر شهدای ایلام برگزار شد
.

 

نگاه اقتصاد – جلسه کارگروه ساماندهی گلزار شهدای ایلام به ریاست سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این جلسه با بیان این که گلزارهای منور شهدا، نماد ایثار، مقاومت و فرهنگ شهادت طلبی در جامعه هستند، گفت: همه مدیون شهدا هستیم و شهدا متعلق به همه آحاد مردم هستند.

ایشان افزود: برای رسیدگی به مسائل جامعه معزز ایثارگری و رفع مشکلات آنان، نیازمند یاری همه مسئولان هستیم و امیدواریم که در این خصوص ما را همراهی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام هم در این نشست خاطرنشان کرد: هیچگاه نباید فراموش کنیم که امنیت و آرامش امروز ما مدیون رشادت های شهدا و ایثارگران است.

ایشان افزود: خون شهدای دفاع مقدس در امتداد خون پاک شهدای کربلاست، چرا که موجی از بیداری را در سراسر دنیا به وجود آورده است.

این مسئول با بیان این که شهدا چشم و چراغ ما هستند و ما برای حرکت در مسیر شهدا، نیاز به روشنائی داریم و هر مسئولی که در این مسیر گام بردارد، سربلند خواهد بود، یادآور شد: خدمت به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است و مجموعه مسئولان نظام موظف هستند تمام ظرفیت خود را در جهت خدمت به این قشر عزیز به کار گیرند.

در این نشست در خصوص ساماندهی و مرمت گلزار منور شهدای صالح آباد، گلزار شهدای حاجی حاضر ایوان و گلزار منور شهدای دهلران بحث و گفتگو شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.