تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۲

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب ایلام:  

وصول مطالبات معوق آب، با روش‌های قانونی باید در اولویت کاری باشد

وصول مطالبات معوق آب، با روش‌های قانونی باید در اولویت کاری باشد
نگاه اقتصاد - معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب بهمراه مدیران مشترکین ستادی به منظور هماهنگی بیشتر و افزایش راندمان کاری، بررسی مسائل و مشکلات حوزه مربوطه از آبفا ناحیه دو شهر ایلام بازدید نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب استان در این بازدید بر ضرورت شناسایی و احیای درآمد‌های پنهان تاکید کرد و گفت: این معاونت به نوعی ویترین خدمات شرکت محسوب می‌شود لذا باید زمینه رضایتمندی مردم و مشترکان را بیش از گذشته فراهم کند.

مهندس محمدرضا دادگر ضمن ارائه توصیه های لازم بر رعایت اخلاق و تکریم ارباب رجوع در انجام وظایف قانونی، بر وصول مطالبات سررسید گذشته، پایش مشترکین جهت شناسایی انشعابات غیرمجاز، تغییر کاربری شده و خدمات بهینه و درست به مشترکین تاکید نمود.

وی به وصول مطالبات معوق آب، با روش‌های قانونی اشاره کرد و افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های تأمین و توزیع آب شرب، وصول مطالبات یکی از مهم‌ترین عوامل در توانمندسازی شرکت در امر ارائه خدمات مطلوب به مردم است و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی استفاده می‌کنیم.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب ایلام با بیان اینکه انشعابات غیرمجاز باید شناسایی و مشترکان پرمصرف، جریمه شوند اظهار داشت: استفاده غیر مجاز از شبکه‌های آبرسانی علاوه بر اینکه جرم بوده و مشمول جریمه است، موجب تضییع حقوق دیگر مشترکین، وارد آمدن خسارت به تاسیسات آبرسانی و تحمیل هزینه به شرکت آبفا خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و افزایش مصرف آب، از شهروندان تقاضامندیم در مصرف آب صرفه‌جویی کنند تا تابستان پیش رو را بدون بحران آب پشت سر گذاریم.

دادگر در پایان خاطرنشان ساخت: با موافقت مدیرعامل شرکت و به منظور ایجاد انگیزه بیشتر، پرداخت کارانه شناسایی و قطع انشعابات غیرمجاز به مامورین جهت اجرا به کلیه مدیران آبفا شهرهای استان ابلاغ گردیده است.

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.