تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

امام جمعه ایلام:

شهرداری های مناطق ۵ و ۱۱ تهران اربعین امسال در مهران حضور پررنگی دارند

شهرداری های مناطق ۵ و ۱۱ تهران اربعین امسال در مهران حضور پررنگی دارند
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهرداری های مناطق ۵ و ۱۱ تهران در اربعین ۱۴۰۱ در این استان سهم بسزایی در پذیرایی و خدمات دهی به زائران را خواهند داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در دیدار با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام، دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران، شهرداران منطقه ۵ و ۱۱ تهران افزود: طی سال گذشته در اربعین ایلام بحث فرهنگی مغفول مانده است چراکه فلسفه شهادت امام حسین ( ع ) بحث فرهنگی است.

وی افزود: در اربعین سال ۱۴۰۱ نصب علائم و تابلوهایی که زائران را راهنمایی کند، بسیار ضروری است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: باید مشخص شود شهرداری های مناطق تهران در چه حوزه هایی و در مناطقی فعالیت می کنند.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: استقرار آب سرد کن، ایجاد سایبان ها به مقدار نیاز و پذیرایی با کمک همه دستگاه های اجرایی استان و با کمک شهرداری های مناطق تهران ضروری است.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: علاوه بر کمک دستگاه های اجرایی و شهرداری های برخی مناطق تهران، استان های معین نیز در تجهیز زیرساخت های اربعین ۱۴۰۱ در ایلام مشارکت می کنند.

دبیر ستاد اربعین شهرداری تهران نیز در این دیدار گفت: سنوات گذشته تنها نیروهای شهرداری منطقه ۵ در پایانه مرزی حضور داشتند و کار خدمات رسانی و حوزه بهداشتی انجام می دادند اما امسال نیروهای شهرداری مناطق ۱۱ نیز در پایانه مرزی مهران حضور خواهند یافت.

کامران زنگیشه ادامه داد: اربعین سال ۱۴۰۱ بخشی از موضوع ایمنی نیز با شهرداری است و تعدادی ماشین آتش نشانی در پایانه استقرار خواهد یافت.

وی تاکید کرد: سازمان اتوبوس رانی تهران نیز در اربعین پای کار خواهد آمد و تعدادی اتوبوس نیز شهرداری به منطقه مهران اعزام خواهد کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.