تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۶

سازمان سینمایی ۵۰ درصد تجهیزات سالن های سینمایی سه شهرستان ایلام را تامین می کند

سازمان سینمایی ۵۰ درصد تجهیزات سالن های سینمایی سه شهرستان ایلام را تامین می کند
.

ایلام – معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی با اشاره به ظرفیت بالای نیروهای انسانی استان در حوزه فرهنگی، گفت: سازمان سینمایی ۵۰ درصد تجهیزات آمفی تئاتر و سالن های سینمایی سه شهرستان ملکشاهی ، دهلران و دره شهر در این استان را تامین می کند.

محمد خزاعی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی دستگاه های فرهنگی با حضور استاندار ایلام، افزود: استانداری ایلام اعلام کرد که مابقی تجهیزات مورد نیاز سینمایی سه شهرستان ذکر شده را تامین می کند.

وی افزود: سازمان سینمایی پس از انقلاب تاکنون سفرهای استانی برای رفع مشکل نداشته است اما در دولت سیزدهم این مهم آغاز شده و استمرار خواهد داشت.

خزاعی ادامه داد: هدف از سفرهای استانی شناسایی مشکلات حوزه سینمایی است که ما در این راستا تمامی تلاش خود را برای رفع مشکلات استان ایلام بکار خواهیم گرفت.

وی با قدردانی از استاندار ایلام گفت: استاندار ایلام با روحیه جهادی و انقلابی پیگیر مسایل استان هستند و مطالبات استان را در حوزه سینما و فرهنگ را با جدیت طرح کردند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی گفت: امکان برگزاری جشنواره های فیلم و عکس و جشنواره ای منطقه ای سال آینده در استان ایلام وجود دارد اما زیرساخت این استان باید تا آن زمان مهیا شود.

وی ادامه داد: سازمان آمادگی دارد برای تولید یک فیلم فاخر سینمایی، تولید ۱۰ فیلم کوتاه ، ایجاد دفتر انجمن سینمایی جوان با استانداری ایلام مشارکت کند.

نشست با مدیرکل، معاونین و کارشناسان سینمایی و بازدید از نمایشگاه، انجمن سینمای جوانان استان ایلام، دیدار با استاندار دیگر برنامه سفر یک روزه « محمد خزاعی» به استان ایلام است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.