تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸

توجه به مناطق محروم رویکرد برنامه های اوقات فراغت ارشاد ایلام است

توجه به مناطق محروم رویکرد برنامه های اوقات فراغت ارشاد ایلام است
ایلام - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: توجه به مناطق محروم و دورافتاده استان رویکرد برنامه های اوقات فراغت این اداره کل در فصل تابستان است.

 

علی هوشمند روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال برگزاری و اجرای برنامه های اوقات فراغت با رویکرد عدم تمرکز زدایی برنامه های مناطق شهری بوده تا زمینه بهره مندی همه کودکان و نوجوانان از این برنامه ها فراهم شود.

وی با ذکر اینکه در هر شهرستان بین پنج تا ۱۰ کلاس مختلف فرهنگی، هنری پیش بینی شده ادامه داد: این برنامه ها ویژه سه قشر کودکان، جوانان و نوجوانان بوده که شامل آموزش قرآن، احکام، نقاشی، طراحی، بازیگری، موسیقی، سفال و هنرهای تجسمی است.

هوشمند با تاکید بر اینکه در مجموع برای پذیرش و پوشش دو هزار نفر برنامه ریزی لازم انجام گرفته است افزود: تاکنون یک هزار و ۷۰۰ نفر برای شرکت در این برنامه ها ثبت نام کرده اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان کرد: برنامه های اوقات فراغت این اداره کل از ۲۰ تیرماه تا ۲۰ شهریورماه به مدت ۲ ماه در کلیه شهرستان‌ها و به همت ۲۵ موسسه فرهنگی، هنری و انجمن شعر و ادب و قرآن و نهج البلاغه برای مخاطبان اجرا خواهند شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.