تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱

معاون دانشگاه علوم پزشکی:

تمهیدات لازم برای تامین دارو زوار اربعین در ایلام اندیشیده شد

تمهیدات لازم برای تامین دارو زوار اربعین در ایلام اندیشیده شد
ایلام - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام از فراهم شدن تمهیدات لازم برای تامین دارو و تجهیزات پزشکی مورد نیاز زوار در ایام اربعین در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهران، دکتر رسول دشتی روز پنجشنبه در نشست کمیته تامین دارو زوار در ایام اربعین اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن در آستانه اربعین حسینی و همچنین شروع سفرهای زیارتی زوار به صورت کاروانی تمهیدات لازم در زمینه تامین دارو درمان این افراد باید به صورت جدی پیگیری شود.

وی افزود: خدمت به زائران اباعبدالله الحسین( ع) نعمتی معنوی است که خداوند متعال به مردم شریف استان ایلام عطا نموده است.

دکتر دشتی یادآور شد: خوشبختانه مردم استان ایلام بخصوص مردم ولایتمدار شهرستان مهران به واسطه تلاش، دلسوزی و احساس مسوولیت توانسته‌اند در چند سال اخیر به بهترین وجه ممکن میزبانی زائران اباعبدالله الحسین (ع) را به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمات‌ رسانی در عرصه های مختلف با تعامل و همدلی لازم است شرایط را برای ارائه مطلوب‌ترین خدمات به زائران فراهم کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای میزبانی از زائران اربعین حسینی در بحث دارو و ملزومات فراهم شده اضافه کرد: داروخانه‌های سطح شهر با تامین داروهای مورد نیاز زوار با معاونت غذا و دارو همکاری کنند.

دکتر دشتی افزود: سعی ما این است دارو و ملزومات مورد نیاز را تهیه و در اختیار کمیته‌های درمانی و امدادی قرار دهیم تا زوار در این مورد هیچگونه کمبودی را احساس نکنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهران نیز گفت: عزیمت هر ساله میلیون‌ها نفر زوار جهت شرکت در عزاداری سرور و سالار شهیدان ، وظایف خطیری را به عهده ادارات و نهادهای استان بخصوص دانشگاه علوم پزشکی ایلام متوجه می کند.

بهروز سهرابیان اظهار داشت: نقش برجسته بهداشت و درمان برای خدمات رسانی به زوار و حفظ سلامت و پیشگیری و درمان در ایام اربعین بسیار ویژه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پایان این نشست معاون غذا و دارو و دکتر زمانی مدیر دارو از داروخانه‌های سطح شهرستان بازدید و با امام جمعه شهرستان مهران دیدار کردند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.