تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

برپایی میز خدمت شرکت برق در حاشیه نماز جمعه ایلام

برپایی میز خدمت شرکت برق در حاشیه نماز جمعه ایلام
ایلام - شهروندان ایلامی روز جمعه در حاشیه برگزاری نماز جمعه از خدمات میز خدمت شرکت توزیع نیروی برق استان بهره‌مند شدند.

 

مدیرعامل و جمعی از کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حاشیه نماز جمعه این هفته با حضور در میز خدمت با شعار خدمت بی منت، تلاش صادقانه به سوالات شهروندان پاسخ دادند.

در این میز خدمت بیش از ۶۰ شهروند ایلامی با مراجعه به مدیر و کارشناسان شرکت توزیع برق استان سوالات و مطالبات خود را مطرح کرده و از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در حاشیه میز خدمات این هفته به خبرنگار ایرنا گفت: مراجعه مردم در این میز خدمت در بخش های مختلفی بود که به یکایک آنها پاسخ داده شد.

ولی الله ناصری افزود: شهروندان می‌توانند همواره درخواست های خود را از طریق شماره ۱۲۱ و طریق اپلیکیشن برق من با کارشناسان شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام درمیان بگذارند.

وی تاکید کرد: کار و خدمت جهادی برای گره گشایی از مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان در دولت سیزدهم یک اولویت است که همه مسئولان و مدیران آن را دنبال می کنند.

ناصری برپایی میز خدمت و حضور مدیران در میان مردم را گامی در جهت تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان دانست و گفت :این رویه نقش مهمی در حل مشکلات مردم و تسریع در پاسخگویی به مطالبات آنان و پیگیری خواسته های آنها دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.