تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

رییس سازمان بسیج مستضعفان:

نظام سلطه با اهرم رسانه به جنگ ترکیبی با ایران برخاسته است

نظام سلطه با اهرم رسانه به جنگ ترکیبی با ایران برخاسته است
ایلام -  رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران در یک نبرد نوین موسوم به جنگ ترکیبی با نظام سلطه و رسانه های همسو با استکبار قرار دارند.

 

سردار غلامرضا سلیمانی در حاشیه آیین جشن سالروز آزادسازی مهران در جمع خبرنگاران رسانه ها اظهار داشت: نبرد رسانه ای جلوه های اصلی و نوک پیکان این تقابل است.

وی افزود: البته جنگ رسانه ای استکبار بر علیه ایران به قرون گذشته برمی گردد و فشارهای رسانه ای غرب موجب تحمیل قراردادهای نگینی با ایران شد که انعقاد قرارداد تنباکو با فشار رییس و بنیانگذار خبرگزاری رویترز یکی از این مصادیق به شمار می رود.

سردار سلیمانی یادآور شد: نظام سلطه در زمینه رسانه ای سرمایه گذاری های زیادی کرده که از آن بر علیه جامعه جهانی استفاده می کند و فناوری های ارتباطاتی اکنون نقش اصلی را در مبادلات جهانی ایفا می کند.

رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب ادامه داد: هر کشوری که بیشترین بهره مندی را از این فناوری ها ببرد، نقش تعیین کننده تری را در نبرد رسانه ای خواهد داشت.

سردار سلیمانی گفت: عملکرد کشورمان در نبرد رسانه ای نسبت به نظام استکبار و سلطه آنچنان که باید خوب نبوده که باید کاستی ها با ظرفیت سازی و سرمایه گذاری جبران شود که در این میان فعالان متعهد فضای مجازی، رسانه های جمعی و آحاد مختلف مردم باید با تولید محتوا نسبت به اهداف شوم رسانه های معاند مقابله کنند.

به گزارش ایرنا، آیین گرامیداشت سالروز آزادی مهران با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، استاندار، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، مسوولان لشکری و کشوری استان، مردم شهرستان مهران در بوستان گلهای این شهرستان با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

شعر مهران دهم تیرماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای یک و با رمز یا ابوالفضل بعد از چهار بار دست به دست شدن بین نیروهای ایرانی و عراقی در نهایت بازپس گیری شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.