تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۸:۱۰

استاندار ایلام:

مهران گرانیگاه اربعین است

مهران گرانیگاه اربعین است
ایلام - استاندار ایلام گفت: امروز مهران دروازه عتبات عالیات و گرانیگاه اربعین و میزبان زائران کربلای معلی است.

 

حسن بهرام نیا پنجشنبه شب در آیین سالروز گرامیداشت ازادی مهران اظهار داشت: ولایتمداری و اعتقاد رزمندگان مهران را آزاد کرد و جنگ ما اعتقادی و برای رضای خدا و اعتلای دین اسلام بود.

وی افزود: رزمندگان از اعتقادات خود خارج نشدند و دفاع اعتقادی و برگرفته از آموزه های اسلام مبین و عاشورا بود.

بهرام نیا ادامه داد: مهران مفتخر به کانون مرکزی اربعین است ، تراز فرهنگی و شخصیتی مردم مهران بالاست و در دولت کار و کرامت در راستای ایجاد عدالت در مناطق محروم تلاش می کند.

وی یادآور شد: از محل سفر ریاست جمهوری ۲۱۰ میلیارد تومان اعتبار و ۹۰ میلیارد تومان از محل تملک دارایی اختصاص یافته است و ۶ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت های قلاویزان، سه میلیارد تومان برای تجهیز و تکمیل ورزشگاه، ۲ میلیارد تومان برای پل زائر و ۶ میلیارد تومان برای پارک و زیباسازی مهران در نظر گرفته شده است.

استاندار ایلام تاکید کرد: مهران با توجه به اهمیت جایگاه خود با همت مسوولان ارشد کشوری، استانی و شهرستانی در قالب برنامه های راهبردی رشد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، این آیین امشب با حضور رییس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نمایندگان مردم استان ایلام در مجلس شورای اسلامی، مسوولان لشکری و کشوری استان، مردم شهرستان مهران در بوستان گلهای این شهرستان با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد.

دهم تیرماه ۱۳۶۵ عملیات کربلای یک و با رمز یا ابوالفضل بعد از چهار بار دست به دست شدن بین نیروهای ایرانی و عراقی در نهایت بازپس گیری شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.