تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

۲۳۴ طرح اشتغال و مسکن مددجویان ایلام هفته بهزیستی افتتاح می شود

۲۳۴ طرح اشتغال و مسکن مددجویان ایلام هفته بهزیستی افتتاح می شود
ایلام - مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: ۲۳۴ طرح اشتغال و مسکن مددجویان جامعه هدف همزمان با بزرگداشت هفته بهزیستی در این استان افتتاح خواهد شد.

 

حسین نورعلیوند روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: از این تعداد ۱۴ مورد واحد مسکونی و ۲۲۰ مورد نیز طرح های اشتغال بوده که در طول هفته بهزیستی افتتاح و راه اندازی خواهند شد.

وی ادای احترام و غبارروبی مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه، برپایی میز خدمت در پایگاه های نماز جمعه، رایگان شدن خدمات توانبخشی و مشاوره برای عموم، دیدار با مسئولان استان، اطلاع رسانی خدمات و عملکرد بهزیستی در رسانه ها، حضور در برنامه های صدا و سیما، نشست خبری، بازدید از مراکز بهزیستی و منازل مددجویان، تقدیر از مددجویان، افراد دارای معلولیت موفق و زنان سرپرست خانوار، تقدیر از افراد خیر، افتتاح طرح های اشتغال و مسکن و مانور اورژانس اجتماعی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی در استان عنوان کرد.

وی از برگزاری همایش برترین های بهزیستی استان ایلام در نخستین روز هفته بهزیستی خبر داد و گفت: در این برنامه علاوه بر تقدیر از چهره های موفق مددجویان در طول یکسال گذشته، واگذاری جهیزیه اهدایی بنیاد احسان و وسایل کمک توانبخشی خیر نیک اندیش نیز انجام و از پوستر پنجمین سوگواره ملی عکس مسیر سبز نیز رونمایی خواهد شد.

نورعلیوند افتتاح نمایشگاه توانمندیهای جامعه هدف بهزیستی، اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی ویژه کارکنان و جامعه هدف، جنگ شادی، برگزاری دوره های اموزشی مختلف، اعزام‌ گروه جهادی به مناطق روستایی و برگزاری جشن هفته بهزیستی در مراکز دولتی و غیر دولتی را از دیگر برنامه های هفته بهزیستی برشمرد.

به‌ گزارش ایرنا، ۲۵ لغایت ۳۱ تیرماه امسال به عنوان هفته بهزیستی با شعار شروعی دوباره برای بهتر زیستن نامگذاری شده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.