تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰

” علی بابا” نماینده رسمی فروش پکیج تورهای جام جهانی

” علی بابا” نماینده رسمی فروش پکیج تورهای جام جهانی
نگاه اقتصاد - شرکت سفرهای علی‌بابا تنها نماینده رسمی فیفا در رابطه با فروش خدمات جام جهانی قطر در ایران شد و از امروز ۲۵ تیرماه فروش بلیت و پکیج جام جهانی را آغاز کرد.

 

مجید حسینی‌نژاد مدیر عامل علی‌بابا قیمت پکیج‌های علی‌بابا برای ۳ بازی مقدماتی تیم ملی ایران را به همراه هتل و پرواز از ۲۱۰ میلیون تومان اعلام کرد.

 

مجید حسینی‌نژاد مدیرعامل وبنیانگذار علی بابا در نشست خبری با موضوع «عرضه پکیج‌های جام جهانی ۲۰۲۲» اعلام کرد: ماتنها نماینده رسمی فیفا در رابطه با فروش خدمات جام جهانی قطر در ایران هستیم و کاربران می‌توانند از امروز (۲۵ تیر) برای خرید بلیت بازی‌ها و پکیج تور جام جهانی اقدام کنند.

 

وی قیمت پکیج‌های علی‌بابا برای ۳ بازی مقدماتی تیم ملی ایران را به همراه هتل و پرواز حداقل ۲۱۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: حداقل زمان اقامت برای هر بازی ۲ شب است و امکان رزرو یک شب وجود ندارد. به زبان ساده‌تر برآورد هزینه برای هر نفر در هر بازی حداقل ۶۰ تا ۷۰ میلیون تومان است و پروازها در حال حاضر فقط از طریق ایرلاین قطر رزرو و خریداری می‌شود.

 

ایشان همچنین توضیح داد پکیج تور کامل علی‌بابا دارای تورلیدر و ترانسفر رایگان نیز هست و پکیج‌ها روی هتل‌های ۴ و ۵ ستاره بسته شده است.

حسینی‌نژاد تاکید کرد هتل‌های علی‌بابا و به طور کل اقامتگاه‌هایی که در آینده روی این پلتفرم اضافه می‌شوند صرفا اماکنی هستند که مورد تایید فیفابوده و علی‌بابا به هیچ عنوان اقامتگاه‌هایی غیر از آنهایی که فیفا تاکید کرده را در لیست خود قرارنمیدهد. مدیرعامل علی‌بابا معتقد است سفر جام جهانی پرچالش اما جذاب است.

وی از اهالی رسانه و تمام افرادی که در این نشست حضور داشتند خواست مخاطبان را به دقت وبادرنظر داشتن تمام جوانب سفر دعوت کنند و در این رابطه توضیح داد: قطر شهر بسیار کوچکی است و حتی فیفا هم از اینکه ظرفیت‌های اقامتی و شهری قطر آماده جام جهانی نباشد، ابراز نگرانی کرده‌ است. ما هم با در نظر گرفتن تمام این چالش‌ها وارد این گود شده‌ایم اما وظیفه خود می‌دانیم هموطنان را از تمام نکات سفر آگاه کنیم و با اینکه متعهدیم بهترین و شایسته‌ترین خدمات را به مسافران عرضه خواهیم کرد اما در کمال صداقت توجه همه افراد را به این نکات جلب می‌کنیم.

وی افزوددر تورهای جام جهانی فقط بحث داشتن پول کافی نیست ، هجوم افراد از سرتاسر جهان حتی بزرگترین کشورها را هم با چالش روبرو می‌کند.

ازاینرو سفر جام جهانی درعین حال که از جذاب‌‌ترین سفرها به شمار می‌رود اما ترافیک، مشکل کمبود رستوران، اقامتگاه و شلوغی اماکن گردشگری رانیز به همراه دارد گرچه تاکید می‌کنم سفر جام جهانی جزو مهیج‌ترین سفرهاست.

 

وی در ادامه افزود: ما در هر بازی به ۳هزار بلیط برای فروش دسترسی داریم و پکیج‌های مناسب ایرانیان را در بهینه‌ترین زمان‌ها که قیمت کمتری برای اقامت و هتل بپردازند انتخاب کرده‌ایم و ازهم اکنون افراد می‌توانند حتی بلیت فینال جام جهانی را نیز خریداری کنند.

 

او همچنین اضافه کرد: قبل از سفر برای تمام مسافران جلسه توجیهی آنلاین و حضوری گذاشته می‌شود تا بسیاری از نکات برای آنان واضح‌تر مشخص شود.

 

حسینی‌نژاد همچنین در پاسخ به پیوست مبنی بر اینکه آیا فروش B2C برای ایشان در اولویت است گفت: ما به همکاران آژانسی بین ۴ تا ۶ درصد بسته به میزان فروش کمیسیون پرداخت می‌کنیم اما به طور حتم وقتی مسافر از ما و نمایندگی‌هایمان پکیج کامل خریداری کند با ضمانت و آسودگی بهتری فرآیند خرید و پیگیری انجام می‌شود.

چرا جام جهانی؟

آرش خسرویان، مدیر بازاریابی علی‌بابا هم در بخش دیگری از این نشست از چرایی ورود علی‌بابا به جام جهانی گفت: سفر جام جهانی به معنای مطلق کلمه «سفر» است و علی‌بابا هر جا که سفری در جریان باشد می‌خواهد تجربه شایسته‌ای از آن را به کاربران ارائه دهد. وی سفر جام جهانی را توری پرهزینه خواند و گفت پکیج‌های ارائه شده از طرف فیفا در ۵ گروه‌بندی مختلف از ۹۵۰ دلار تا ۵۰۰۰ دلار هستند.

 

علی‌اکبر سلطانی مدیر پشتیبانی مشتریان علی‌بابا هم در این راستا گفت: به دلیل اینکه برای کاربران تجربه بهتری از سفر ارائه شود تیم پشتیبانی جام‌جهانی علی‌بابا ۲۴ساعته و با شماره‌ای جداگانه و تیمی مجزا به مسافران سرویس شبانه‌روزی می‌دهند و حتی مسافران می‌توانند ازطریق دفاتر نیز برای خرید تورها و گرفتن پشتیبانی حضورآاقدام کنند.

 

امیرحسین شعبانیان مدیر روابط عمومی علی‌بابا نیز با مروری بر فعالیت‌های علی‌بابا از ابتدا تا کنون و اضافه شدن خدمات این مجموعه در طی سال‌های گذشته علی‌بابا را برند ملی گردشگری در ایران خواند و افزود ما روی تجربه سفر سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و سفر جام جهانی نیز به عنوان یک سفر خاطره‌ساز در همین دسته قرار می‌گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.