تاریخ انتشار : شنبه ۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

عادل آذر از برجسته ترین چهره های علمی کشور بود

عادل آذر از برجسته ترین چهره های علمی کشور بود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار ایلام در پیام مشترکی درگذشت رییس اسبق دیوان محاسبات و مشاور رییس جمهور را تسلیت گفتند و عادل آذر را یکی از مفاخر علمی و چهره برجسته ملی معرفی کردند.

 

حجت الاسلام والمسلیمن اله نور کریمی تبار و حسن بهرام نیا در پی درگذشت ناگهانی عادل آذر با صدور پیام تسلیت این ضایعه را تسلیت گفتند.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر غم‌انگیز درگذشت چهره ماندگار و دانشمند برجسته ایران پرفسور عادل آذر مردم استان را در شوک عظیمی فرو برد و همه ما را محزون و اندوهگین ساخت.

پرفسور عادل آذر از مفاخر بزرگ ایران بود که در کسوت نمایندگی مردم استان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دیوان محاسبات کشور، رئیس مرکز آمار ایران، مشاور رئیس جمهور و رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی عمر گرانبهای خود را وقف خدمتگزاری به مردم کرد.

ضایعه دردناک درگذشت این شخصیت برجسته را که از فرهیختگان و از اساتید بنام دانشگاه تربیت‌مدرس با تالیف ده‌ها جلد کتاب علمی و تخصصی و انتشار صدها مقاله علمی – پژوهشی داخلی و بین‌اللملی، دارای رتبه نخست مولف علوم انسانی بر اساس پایگاه استنادی مرکز جهانی علوم اسلام (ISC) و … صاحب عنوان چهره ماندگار اقتصاد کشور بود را به مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم نخبه‌پرور استان ایلام، شهرستان دهلران و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماییم.

روحش شاد و یادش برای همیشه گرامی باد.

در پی درگذشت عادل آذر شخصیت های ارشد کشوری از جمله ریاست جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، معاون اول ریاست جمهوری و برخی از وزرا و دیگر مسوولان با صدور پیام های تسلیتی این ضایعه را تسلیت گفتند.

نمایندگی مجلس شورای اسلامی در مجلس هفتم، مشاور رییس جمهور، رییس موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، ریاست مرکز آمار ایران و ریاست دیوان محاسبات کشور در کارنامه عادل آذر به چشم می خورد.

وی متولد ۱۳۴۵ دهلران، دانش آموخته دکترای مدیریت و عضو هیات علمی دانشگاه بود که هفتم مردادماه ۱۴۰۱ در پی انجام یک عمل جراحی درگذشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.