تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۴۸

استاندار ایلام: ۴۰ کیلومتر نیوجرسی در مسیر اربعین قرار می گیرد

استاندار ایلام: ۴۰ کیلومتر نیوجرسی در مسیر اربعین قرار می گیرد
ایلام - استاندار ایلام گفت: استقرار ۴۰ کیلومتر نیوجرسی در مسیر اربعین ایلام با اعتباری افزون بر ۵۰ میلیارد تومان در حال انجام است.

 

حسن بهرام نیا در دیدار با معاون مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: برای آسایش و رفاه زائران نیز بیش از ۲۰ هزار متر مربع سایبان با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: ظرف هشت ماه ۲۰ کیلومتر راه ( مسیر ایلام – مهران ) با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان چهار خطه شد که تاکنون نیمی از مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است.

استاندار ایلام ضمن قدردانی از تلاش و اهتمام مدیرکل راه و شهرسازی استان در امور زیرساخت های حوزه اربعین گفت: علاوه بر چهارخطه کردن ۲۰ کیلومتر راه ظرف ۸ ماه واقع در مسیر ایلام – مهران ، لایه دوم آسفالت ۲۰ کیلومتر مسیر ایلام – مهران نیز انجام شده است‌.

بهرام نیا افزود: تکمیل ۲ تونل در مسیر اربعین کار بزرگی است که در حال انجام است و لاین دوم پل صلواتی نیز در سه مقطع حداکثر تا یک ماه آینده زیر بار ترافیک می‌رود.

وی با اشاره به روند آماده سازی منطقه چغاسبز برای اسکان زائران، گفت: این منطقه برای اسکان حدود ۳۰ هزار زائر در حال آماده سازی است و تلاش داریم آبسردکن و سایر خدمت به زائران در این منطقه ارائه شود.

استاندار ایلام با اشاره به پیشرفت ها و توفیقات سپاه در عرصه های مختلف یادآور شد: امروز سپاه و قرارگاه خاتم در عرصه های سازندگی، فناوری و تکنولوژی در حال پیشرفت است و تعالی کشور در تمامی عرصه ها به برکت شهدا، روحیه اخلاص و شهادت طلبی این نیروها است.

بهرام نیا با قدردانی از فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان گفت: سردار شاکرمی نقطه قوت بزرگی برای استان است و در وقوع حوادث غیر مترقبه و طبیعی ایشان بلافاصله در محل حضور می یابند و خدمت رسانی می کنند و سپاه ایلام به فرماندهی ایشان در عرصه های فرهنگی و اجتماعی بسیار فعال است.

وی با اشاره به اعتماد بالای مردم به سپاه در کشور، اضافه کرد: راه اندازی بیمارستان سپاه در استان بسیار ضرورت دارد که استانداری ایلام نیز نهایت همکاری را بعمل خواهد آورد.

استاندار ایلام گفت: سپاه استان در تامین جهیزیه نوعروسان، تامین آب و دیگر مشکلات همواره با تمام توان وارد عمل شده است که جای قدردانی تقدیر و تشکر دارد.

بهرام نیا همچنین از معاون مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواست اعتبارات لازم را برای راه دسترسی مستقل بیمارستان رازی شهر ایلام اختصاص دهد.

معاونت مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار با اشاره به بازدید صبح امروز از پل صلواتی در مسیر ایلام – مهران گفت: لاین دوم این پل با اقداماتی که انجام شده تا اربعین تکمیل می شود.

سردار حسین همتی افزود: اقداماتی که برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین انجام شده قابل تحسین است که امیدواریم بتوانیم بهترین خدمت را به زائران ارائه دهیم.

وی ادامه داد: اگر چنانچه سپاه استان از محل تهاتر و فروش اموال مازاد ۱۰ یا ۱۵ هکتار زمین تهیه کند ظرف ۲ سال آینده بیمارستان سپاه در استان راه اندازی می شود.

گفتنی است در این نشست حسن بهرام نیا استاندار ایلام در در تماس تلفنی با معاون مهندسی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خصوص استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام رایزنی کرد.

معاون مهندسی وزیر دفاع در پاسخ به خواسته استاندار ایلام در خصوص استقرار تیپ مستقل در استان، گفت: معاونت مهندسی وزارت دفاع، آماد ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش با این درخواست موافقت کرده و تنها نیازمند موافقت معاونت عملیات ستاد کل نیروهای مسلح هستیم که در آینده نزدیک شاهد تحقق این مهم خواهیم بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.