تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴

مدیرکل بیمه سلامت:

انجام هزینه ۵۳۹ میلیارد ریالی برای ۱۵هزار و ۹۳۹ پرونده کرونایی

انجام هزینه ۵۳۹ میلیارد ریالی برای ۱۵هزار و ۹۳۹ پرونده کرونایی
مدیرکل بیمه سلامت ایلام عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۵۳۹میلیارد ریال اعتبار برای۱۵هزار و۹۳۹پرونده کرونا هزینه شده است و همچنین بابت هر پرونده کرونا ۳۳میلیون ریال هزینه پرداخت شده است.

 

نورالدین رحیمی ظهر امروز (۲شهریور ۱۴۰۱) در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:در سال جاری ۲۶۰میلیارد تومان برای درمان پرداخت گردیده که تا اواخر تیرماه تمامی مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد بخش خصوصی پرداخت شده است.

وی با عنوان اینکه ۳۷۰ هزار نفر از جمعیت ایلام در قالب صندوق های کارکنان دولت،صندوق دیگر اقشار،بیمه درمان ایرانیان،سلامت همگانی روستاییان و عشایر تحت پوشش این سازمان قراردارند که ۲۲۳هزارنفر از این تعداد عشایر، روستاییان و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر هستند.

رحیمی با اشاره به اینکه ۵۸هزارنفر تحت پوشش بیمه سلامت همگانی رایگان هستند تصریح کرد:برای این جمعیت پزشک خانواده و نظام ارجاع در نظر گرفته شده و در این راستا از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی استفاده می شود.

وی با عنایت به بهره مندی ۸۰ زوج نابارور در استان ایلام از خدمات بیمه سلامت اضافه کرد:۲۵۰میلیون تومان هزینه درمان در مراکز طرف قرارداد به زوجین نابارور از طرف بیمه سلامت پرداخت گردیده است.

وی با اشاره به اینکه امسال ۳۰۰قلم دارو به تعهدات بیمه اضافه شده است،اذعان داشت:پرداخت هزینه های دارو، تجهیزات پزشکی و پاراکلنیک مرتبط با خدمات ناباروری بصورت ۹۰درصدتحت پوشش بیمه قراردارد.

مدیرکل بیمه سلامت با بیان اینکه ۲۲۰هزارنفر از جمعیت روستایی ایلام تحت پوشش بیمه سلامت هستند، تأکید کرد: تمامی افرادی که جزء سه دهک اول استان هستند بصورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند.
ایشان با بیان اینکه میزان تعهدات بیمه سلامت تا پایان امسال به مراکز درمانی طرف قرارداد۲۶۰میلیارد تومان است،افزود:۲۰۸میلیارد تومان جهت هزینه ی درمان بیمه شدگان به موسسات و مراکز درمانی طرف قرارداد پرداخت گردیده است.

رحیمی خاطر نشان کرد:درصدد هستیم هزینه های درمانی بهزیستی و مددجویان کمیته امداد بصورت صددرصد پرداخت گردد واین طرح در دست اقدام و اجرا است‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.