تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

دریافت لوح و تندیس از رئیس جمهور؛

«شرکت ملی پست» موفق به کسب رتبه برتر «جشنواره شهید رجایی» شد

«شرکت ملی پست» موفق به کسب رتبه برتر «جشنواره شهید رجایی» شد
نگاه اقتصاد - شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در هفدهمین جشنواره شهید رجایی موفق به کسب رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی سراسر کشور شد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست؛ در مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره شهید رجایی که روز چهارشنبه ۹ شهریور به منظور گرامیداشت هفته دولت و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی با حضور رئیس جمهور و مسئولان دستگاه‌های اجرایی در سالن اجلاس سران برگزار شد، برگزیدگان این جشنواره در مجموع محورهای شاخص‌های عمومی و اختصاصی از بین وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و معاونت‌های وابسته به رئیس جمهور، مؤسسات، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته و تابعه دستگاه‌های اجرایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

بنابراین گزارش شرکت ملی پست در شاخص ارزیابی عملکرد، در بین دستگاه های داخلی مجموعه وزارت ارتباطات موفق به کسب رتبه نخست و همچنین کسب عنوان برتر در بین دستگاه های اجرایی کشور شد.

سعید شریف زاده عضو هیئت مدیره این شرکت به نمایندگی از مدیرعامل و کارکنان شبکه پستی کشور جایزه و لوح مربوط به این برتری را از آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران، دریافت کرد.

شایان ذکر است ارزیابی این جشنواره بر اساس شاخص هایی است که از سوی مراجع ذی صلاح کشور برگرفته از “قانون مدیریت خدمات کشوری، برنامه اصلاح نظام اداری، سیاست های کلی نظام اداری از سوی مقام معظم رهبری، بخشنامه ها و دستورالعمل های صادره ابلاغی و…” تعیین شده و کلیه دستگاه های اجرایی ملزم به محقق نمودن اهداف آن شاخص ها می باشند.

جشنواره شهید رجایی در سه سطح ملی، دستگاهی و استانی برگزار و به میزبانی سازمان اداری و استخدامی کشور در حال برگزاری است که در سطح ملی، دستگاه‌های اجرایی متولی برگزاری جشنواره در سطح دستگاه‌های زیرمجموعه خود و سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها متولی برگزاری این جشنواره در سطح ۱۸۰۰ دستگاه‌ استانی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.