تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

تماس وزیر بهداشت و مسئولان وزارت با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران

تماس وزیر بهداشت و مسئولان وزارت با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در رابطه با آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران
نگاه اقتصاد

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی تماسی با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام با توجه به تردد جمعیت عظیم زائران از استان و مرز بین المللی مهران، در جریان آخرین وضعیت خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

دکتر عین اللهی در این تماس تلفنی اعلام نمود که با توجه به اینکه بیشترین میزان تردد زائران از مرز مهران انجام گرفته؛ وزارت بهداشت با تمام توان و ظرفیت در این عرصه پای کار خواهد بود و مسائل را به طور دقیق رصد خواهد کرد تا خدمات‌رسانی به زائران به صورت مطلوب انجام گیرد.

همچنین طی این تماس، دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام آخرین وضعیت خدمات‌رسانی به زائران در خصوص نیروی انسانی، دارو، تجهیزات و امکانات بهداشتی درمانی و کمبودهای موجود را به اطلاع وزیر بهداشت رساند.

یادآور می‌شود که وزیر بهداشت طی تماسی دیگر با دکتر علیمرادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام در جریان خدمات‌رسانی به زائران و اقدامات انجام گرفته و چالش‌ها و نیازمندی‌های حوزه سلامت قرار گرفت.

گفتنی است پس از تماس وزیر بهداشت؛ معاونین درمان و غذا و دارو وزارت و رئیس سازمان اورژانس کشور نیز در تماس‌هایی جداگانه با دکتر محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در جریان مسائل مربوط به خدمات رسانی به زائران و کمبودها و نیازهای استان در حوزه درمان، دارو و فوریتهای پزشکی قرار گرفتند و حمایت و پشتیبانی خود را از دانشگاه علوم پزشکی ایلام در این حوزه‌ها اعلام نمودند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.