تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱

رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو از طرح آبرسانی پایانه برکت مهران بازدید کرد

رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو از طرح آبرسانی پایانه برکت مهران بازدید کرد
ظهر امروز دوشنبه احمد حیدری، معاون پارلمانی و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو در سفر به شهرستان مهران بهمراه استاندار ایلام و مدیر عامل آبفااز طرح آبرسانی پایانه برکت و پروژه جمع آوری و انتقال فاضلاب پایانه مرزی مهران بازدید کردند.

 

به گزارش روابط عمومی آبفای استان ایلام، معاون پارلمانی و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو در این بازدید گفت: تأمین آب پایدار و دفع بهداشتی فاضلاب یکی از اهداف ما برای پایانه مرزی مهران بوده که با تلاش مجموعه همکاران آبفای استان ایلام شاهد پایداری آب برای زوار و مواکب بین راهی در داخل و خارج کشور هستیم.

 

احمد حیدری افزود: پروژه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب پایانه مرزی مهران کار بزرگی است که با درایت مجموعه آبفای استان بخوبی در حال اجرا است.

 

معاون پارلمانی و رئیس قرارگاه مرکزی اربعین وزارت نیرو در بازدید از آزمایشگاه سیار شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، تاکید کرد: از اینکه شاهد نظارت دقیق در بحث تهیه و توزیع آب سالم و بهداشتی برای زوار اباعبدالله هستم از مدیرعامل و مجموعه آبفای استان تقدیر و تشکر می کنم.

 

استاندار ایلام نیز در حاشیه این بازدید طی تماس تلفنی با وزیر نیرو از خدمات مجموعه وزارت نیرو بویژه شرکت آب و فاضلاب ایلام به خاطر اجرای طرح فاضلاب پایانه مرزی مهران قدردانی کرد.

 

حسن بهرام نیا با بیان اینکه در حال حاضر مشکلی در بحث فاضلاب مهران وجود ندارد، افزود: این پروژه یکی از طرحهای مهم است که تمامی سرویس های بهداشتی شامل ۵۰ چشمه حمام و ۲۴۰ چشمه دستشویی به این خط متصل نموده است.

 

مدیرعامل آبفای ایلام نیز در این بازدید گفت: اجرای پروژه آبرسانی به پایانه مرزی مهران، احداث مخزن ۷۰۰ متر مکعبی به همراه احداث حوضچه بتنی و نصب شیرآلات مورد نیاز، اجرای ۳ عدد چاهک پمپاژ به ظرفیت ۸۵ لیتر بر ثانیه، احداث مخزن بتنی مدفون ۱۰۰ مترمکعبی به همراه چاهک پمپاژ جهت آبرسانی به پارکینگ بزرگ اربعین، اجرای انشعابات آب به ۵۰ دستگاه آب سرد کن از مهمترین اقدامات این شرکت در راستا ارائه خدمات جامع و کامل به زوار اربعین می باشد.

 

پروز ناصری افزود: همچنین احداث مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و اجرای ۴کیلومتر خط انتقال، آب پارکینگ اربعین، تامین آب برای ۳۰۰ هزار نفر در روز با احداث مخازن ذخیره آب به ظرفیت ۳۷۰۰ متر مکعب، نصب و بهره برداری از دستگاه تمام اتوماتیک بسته بندی آب سالم و بهداشتی، نصب یکدستگاه کلرسنج آنلاین در پایانه مرزی مهران، طرح آبرسانی به مخزن ۵۰۰ مترمکعبی منطقه ویژه اقتصادی مهران بطول ۱۸۰۰ متر، و بسیج تمامی امکانات، تجهیزات و کارکنان شرکت برای ارایه خدمات در خور به زائرین از مهمترین اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان برای اربعین ۱۴۰۱ از دیگر اقدامات شرکت آبفای استان است.

 

وی در پایان با اشاره به پروژه جمع‌آوری و انتقال فاضلاب پایانه مرزی مهران اظهار داشت: به منظور ساماندهی و مدیریت پساب تولیدی از سرویس های بهداشتی و موکب‌های پیاده روی اربعین حسینی پروژه جمع آوری و انتقال فاضلاب در پایانه مرزی مهران با اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.