تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵

استاندار ایلام:

تولید بر اساس دانش روز مهم ترین رسالت پارک علم و فناوری است

تولید بر اساس دانش روز مهم ترین رسالت پارک علم و فناوری است
ایلام - استاندار ایلام تولید بر اساس دانش روز و اشتغالزایی را از جمله مهم ترین رسالت های پارک علم و فناوری عنوان کرد و گفت: توسعه شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال باید نصب العین همه مدیران باشد.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در نشست ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان، اظهار داشت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص توسعه فعالیت های شرکت های دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال باید نصب العین همه مدیران باشد.

وی رسالت اصلی پارک علم و فناوری استان را تولید بر اساس دانش روز و اشتغالزایی عنوان کرد و افزود: پارک علم و فناوری استان بسیار ضعیف است و در مقیاس ملی جزو پارک های ضعیف شناخته می شود که باید با تلاش شبانه روزی مدیر این پارک و اهتمام و همکاری همه دستگاه این عقب ماندگی برطرف شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: جایگاه از دست رفته استان در بحث پارک علم و فناوری در مقیاس ملی باید بازگردانده شود.

بهرام نیا یادآور شد: پارک علم و فناوری باید جایگاهی برای اشتغال و کسب درآمد استعدادهای درخشان استان باشد و با تلاش شبانه روز تلاش و مطالبه گری جایگاه بسیار مطلوبی در استان کسب کند.

وی اضافه کرد: انتظار دارم مسوولان پارک علم و فناوری ایلام تحولی در این بخش ایجاد کنند چراکه شرکت های خوبی در زمینه علم و فناوری در استان تشکیل که تعدادی ثبت شده و تعدادی نیز در حال ثبت هستند که باید ساماندهی شوند.

استاندار ایلام توسعه هم جانبه کشور را در سایه فعالیت هم جانبه شرکت های دانش بنیان عنوان کرد و گفت: ۲۲ شرکت دانش بنیان در استان فعال هستند که رسالت همه این شرکت ها سنگین است.

بهرام نیا اضافه کرد: باید از همه ظرفیت های و پتانسیل های استان برای ارتقا و حمایت از شرکت های دانش بنیان استفاده شود تا با فعالیت این شرکت، شاهد توسعه استان باشیم./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.