تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵

اشتغال ایجاد شده در ایلام ۱۴ درصد از پیش بینی ها فراتر رفت

اشتغال ایجاد شده در ایلام ۱۴ درصد از پیش بینی ها فراتر رفت
ایلام - استاندار ایلام تعهد اولیه اشتغال استان را ۶ هزار نفر عنوان کرد و گفت: طبق سامانه رصد بیش از ۷ هزار شغل در استان طی ۶ ماه نخست سال جاری ایجاد شد که ۱۴ درصد بیش از تعهد اولیه است.

 

حسن بهرام نیا روز شنبه در نشست شورای اشتغال استان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده با تلاش و اهتمام مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک ها رقم اشتغال استان تا پایان سال به ۱۳ هزار می رسد.

وی تاکید کرد: از مجموع ۸۷۴ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان معادل ۸۰ درصد جذب شده است و با توجه به تمدید مهلت زمان جذب تا دیماه، تمام این تسهیلات جذب خواهد شد.

استاندار ایلام با اشاره به میزان تسهیلات تبصره ۱۶ استان نیز یادآور شد: بیش از یک هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ برای استان ایلام در نظر گرفته شده است.

بهرام نیا بیان داشت: برای روانکاری، تسهیل، تسریع و وحدت رویه در پرداخت تسهیلات و ایجاد اشتغال ، بانک ها از جزیره ای عمل کردن اجتناب کنند و معیار فعالیت آنان دستورالعمل های بانک مرکزی باشد.

کمیته استمرار راستی آزمایی حوزه اشتغال در ایلام تشکیل می شود

وی با قدردانی از همه بانک ها و دستگاه های اجرایی استان به دلیل تحقق حوزه اشتغال استان، گفت: برای پایش میدانی و استمرار راست آزمایی حوزه اشتغال استان کمیته ای تشکیل می شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ اربعین با قدردانی از تمامی اعضای ستاد اربعین، مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران، افزود: مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری این کنگره بزرگ فرموندند« کنگره بزرگ اربعین امسال معظم ترین و باشکوه ترین اربعین در طول تاریخ بود».

بهرام نیا اضافه کرد: از فرماندار مهران به دلیل رتبه برتر اشتغال استان و تلاش شبانه روزی در اربعین قدردانی می کنم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.