تاریخ انتشار : شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

مدیرکل تعاون ایلام:

دستگاه‌ها موظف به ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد هستند

دستگاه‌ها موظف به ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد هستند
ایلام - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی اشتغال کشور، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به ثبت اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی هستند.

 

نورالدین الیاسی روز شنبه در نشست شورای اشتغال استان با حضور استاندار ایلام، افزود: داده های ثبتی شورای اشتغال به گونه ای است که بصورت مستمر مورد نظارت، ارزیابی و پایش قرار می‌گیرد.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی بعد از تحقق اشتغال موظف هستند میزان اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام ادامه داد: تاکنون حدود هفت هزار فرصت شغلی طی ۶ ماهه نخست سالجاری در بخش های مختلف کشاورزی، صنعت و خدمات توسط دستگاه های اجرایی استان ایجاد و در سامانه رصد اشتغال به ثبت رسیده است.

الیاسی به توزیع اعتبارات از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه در سال جاری اشاره کرد و گفت: جذب این اعتبارات می تواند در رونق سرمایه گذاری و کمک به ایجاد اشتغال در استان موثر واقع شود.

ثبت رتبه نخست اشتغالزایی در کشور برای استان ایلام

وی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین با اشاره به عملکرد خوب استان از نظر تحقق اشتغال در مقایسه با سایر استان های کشور از ابتدای سال تاکنون یادآور شد: ایلام با ۶ هزار و ۷۷۱ تعهد اشتغال و تحقق هفت هزار و ۶۴۳ شغل رتبه نخست کشور را در سامانه رصد به خود اختصاص داده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: طبق گزارش سامانه رصد در ۶ ماهه نخست سال، شهرستان های مهران، ایوان و چرداول از نظر میزان ثبت اشتغال به ترتیب با درصد تحقق های: ۸۵.۸، ۸۲.۱ و ۷۰.۹ رتبه های اول تا سوم استان را کسب کرده‌اند.

الیاسی بیان داشت: در دولت سیزدهم در حوزه معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام اقدام بسیار خوب و متفاوتی رقم خورد که تعهد هر دستگاه به صورت ریزفعالیت در هر طرح و برنامه مشخص و قابل رصد است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.