تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

استاندار ایلام: پیوند قلبی میان ملت ایران با روحانیت ناگسستنی است

استاندار ایلام: پیوند قلبی میان ملت ایران با روحانیت ناگسستنی است
ایلام - استاندار ایلام با اشاره به اینکه روحانیت مورد احترام و اعتماد مردم است، گفت: ملت ایران دلداده به نظام و انقلاب هستند و پیوند قلبی میان ملت ایران با روحانیت ناگسستنی است.

 

حسن بهرام نیا، روز دوشنبه در همایش روحانیون استان ایلام با اشاره به جایگاه رفیع روحانیت اظهار داشت: روحانیت از ۱۴۰۰ سال پیش تاکنون همیشه جلودار و مورد احترام و اعتماد مردم بوده و از جایگاه رفیعی برخوردار هستند.

وی افزود: دشمنان دین تلاش زیادی کرده‌اند که بین مردم ، روحانیت و آموزه‌های دینی فاصله بیاندازند، اما مردم همچنان دیندار و به روحانیون اعتماد دارند.

استاندار ایلام با اشاره به نقش روحانیون در تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب شکوهمند اسلامی در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف تاکید کرد: روحانیت و نخبگان در صف مقدم جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه هستند.

بهرام نیا در ادامه با اشاره به حوادث اخیر یادآور شد: حوادث و اغتشاشات اخیر جای تأمل و بررسی دارد، در جریان این اغتشاشات عده ای جیره خوار بعنوان عامل اصلی گوش به فرمان آمریکا، منافقین بودند و حساب این افراد از کسانی که هیجانی به این وقایع ورود پیدا کردند، جداست.

وی ادامه داد: ایرانیان ملتی متدین، ریشه دار و دلداده نظام هستند و در این مدت از عمر بابرکت انقلاب اسلامی، امتحان خود را به خوبی پس داده اند.

استاندار ایلام تصریح کرد: دشمنان از پیش برندگی نظام عصبانی و به دنبال زیر سوال بردن اصل نظام هستند که البته از شعارهای اغتشاشات اخیر هم مشخص و نمایان بود.

بهرام نیا با تأکید بر اینکه تثبیت نظام و حاکمیت در سایه و حضور مردم است، بیان کرد: ما باید صدای مردم را بشنویم، البته اعتراض با اغتشاش کاملا متفاوت است و سلب امنیت، سوزاندن قرآن و تخریب اماکن دولتی محکوم است، اما مشکلاتی هم وجود دارد که باید با روش درست بیان شود.

وی با اشاره به پیشنهاد ریاست‌ جمهوری در رابطه با ایجاد یک مکان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات و خواسته های مردم گفت: نیاز امروز جامعه جهاد تبیین است و می طلبد این جهاد در مدارس صورت گیرد و برای سه ضلع معلم، دانش آموز و والدین دانش آموزان برنامه ریزی لازم بعمل آید./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.