تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲

پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در ایلام

پرداخت ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری در ایلام
ایلام - مدیر شورای هماهنگی بانک های ایلام گفت: بانک های این استان در طول یکسال گذشته مبلغ ۲۷۰ میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری را به افراد واجد شرایط پرداخت کرده اند

 

طالب یاسمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بانک های عامل استان ایلام در طول مدت یاد شده به هفت هزار و ۲۱۰ نفر از افراد متقاضی تسهیلات فرزندآوری را پرداخت کرده اند.

وی افزود: بانک های عامل بر اساس سیاست های دولت و بانک مرکزی خود را موظف به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دانسته و پرداخت این تسهیلات را در اولویت برنامه های خود قرار داده اند.

مدیر شورای هماهنگی بانک های ایلام تاکید کرد: همچنین در طول یکسال گذشته چهار هزار و ۱۹۵ فقره تسهیلات ازدواج در استان توسط بانک های عامل پرداخت شده که مجموع مبلغ پرداختی افزون بر ۶۰۰ میلیارد تومان بوده است.

بر گزارش ایرنا، پیش بانک مرکزی دستورالعمل تسهیلات فرزندآوری را به بانک‌ها ابلاغ کرده است که بر اساس این ابلاغیه برای فرزندانی که از سال ۱۴۰۰ به بعد به دنیا آمده اند تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری برای فرزند اول ۲۰ میلیون تومان، فرزند دوم ۴۰ میلیون تومان، فرزند سوم ۶۰ میلیون تومان، فرزند چهارم ۸۰ میلیون تومان و فرزند پنجم و بیشتر ۱۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

این تسهیلات با کارمزد قرض الحسنه چهار درصد به افراد واجد شرایط پرداخت می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.