تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ

بیانیه جامعه اسلامی کارمندان کشور در محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ
نگاه اقتصاد - جامعه اسلامی کارمندان کشوربا صدور بیانیه ای حادثه تروریستی و شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را در حرم شاهچراغ( ع) محکوم کرد.

 

متن بیانیه بدین شرح است:


بسم الرب الشهداء و الصدیقین

جنایتکاران و سفاکان تروریست‌بار دیگر در لفافه مزدوران داعشی ظاهر شدندو کورکورانه عده ای زائر بی گناه را در حرم امن شاه‌چراغ(ع) مظلومانه به شهادت رساندند و حادثه ای تلخ و جانسوز دیگری را رقم زدند.

این جنایت علاو بر مظلومیت ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی رذالت و ددمنشی استکبار جهانی را نشان داد‌ تا دنیا بیش از پیش به هجمه ی عظیم دشمنان بر علیه مردم بیگناه ایران پی ببرد.

ایجاد فضای ناامنی و اغتشاش توسط عده ای جاهل با حمایت مزدوران و معاندان شبکه های عبری ، عربی وغربی باعث شد تا خون عده ای بی گناه بر زمین ریخته شود، در این راستا قوه قضائیه بایستی با اقتدارتمام باراه اندازان برنامه های اغتشاش فتنه انگیزان برخورد کند تاریشه چنین جنایت‌هایی در جامعه اسلامی بسرعت خشکانده شود.

از اینرو جامعه اسلامی کارمندان کشور ضمن محکومیت این جنایت هولناک، شهادت جمعی از هموطنان مان را به ساحت مقدس امام زمان(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی،ملت شریف ایران و خانواده های داغدارشان تبریک و تسلیت گفته، برای مجروحان این حادثه نیز از خدای سبحان طلب سلامتی داریم.

جامعه اسلامی کارمندان کشور

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.